Υπ. Ανάπτυξης: Θανάτωση όλων των μινκ στη μονάδα εκτροφής στην Κοζάνη λόγω κορωνοϊού

Παρασκευή, 13 Νοεμβρίου 2020 13:00
Υπ. Ανάπτυξης: Θανάτωση όλων των μινκ στη μονάδα εκτροφής στην Κοζάνη λόγω κορωνοϊού

Τη θανάτωση όλων των μινκ στη μονάδα εκτροφής στην Κοζάνη, μετά τα κρούσματα που καταγράφηκαν σε ζώα, αποφάσισε το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων.

Επίσης, σε άλλες δυο μονάδες στη Βόρεια Ελλάδα έχουν καταγράφει μινκ με συμπτώματα, έχουν γίνει τεστ και αναμένονται τα αποτελέσματα. Αν βγουν θετικά, θα θανατωθούν και αυτά.

Σύμφωνα με ευρωπαϊκές έρευνες, τα μινκ κολλούν από τους ανθρώπους, μεταλλάσσουν τον ιό και μπορούν να τον ξεναμεταδώσουν στον άνθρωπο, οπότε αχρηστεύεται το εμβόλιο.

Στο μεταξύ, rapid test θα πραγματοποιηθούν σε όλους τους εκτροφείς βιζόν, με εντολή του ΕΟΔΥ, όπως είχε ανακοινωθεί από τις Κτηνιατρικές υπηρεσίες της Περιφέρειας Δ. Μακεδονίας.

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video