«Μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021 θα έχουμε πετύχει ένα επαρκές επίπεδο εμβολιασμού ώστε να αφήσουμε πίσω μας αυτήν την κρίση», δήλωσε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου για τη στρατηγική εμβολιασμού κατά της Covid-19.
Ο Πρωθυπουργός τόνισε ότι το εμβόλιο θα είναι δωρεάν για όλους τους πολίτες. «Επιμένω στην ελεύθερη πρόσβαση όλων των Ελληνίδων και των Ελλήνων στο εμβόλιο, γιατί αυτή η κυβέρνηση από την αρχή αντιμετώπισε το εμβόλιο ως δημόσιο αγαθό. Γι’ αυτό και θα το διαθέτει δωρεάν σε όλους χωρίς καμία εξαίρεση. Είναι υποχρέωσή μας, αλλά ταυτόχρονα, με αυτό τον τρόπο, δηλώνεται και η προσήλωσή μας στην προστασία της δημόσιας υγείας», ανέφερε ο Πρωθυπουργός.
Η Ελλάδα θα λάβει περισσότερες από 25 εκατομμύρια δόσεις εμβολίων κατά της Covid-19 μέσω των συμβάσεων προαγοράς που έχει υπογράψει η Ευρωπαϊκή Ένωση με φαρμακευτικές εταιρείες, ενώ οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται στις αρχές του 2021, δήλωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Αναφερόμενος στο σχέδιο εμβολιασμού τόνισε ότι «θα αναπτυχθούν σε όλη την Επικράτεια ειδικές δομές στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας για να μπορέσουμε να υλοποιήσουμε αυτόν τον μαζικό εμβολιασμό. Και βέβαια θα υπάρχουν και κινητά συνεργεία τα οποία θα εμβολιάζουν υγειονομικούς οίκους ευγηρίας ή άλλους συμπολίτες μας, οι οποίοι για διάφορους λόγους δεν μπορούν να μετακινηθούν».



