Σε μαζικές απολύσεις προσωπικού προσανατολίζεται η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Daimler, προκειμένου να πετύχει μείωση των συνολικών δαπανών μισθοδοσίας και βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς της.
Ο Michael Brecht, ανώτατο στέλεχος του γερμανικού ομίλου, είπε ότι η Daimler σκοπεύει να μειώσει τις ετήσιες δαπάνες της κατά 1,4 δισ. περικόπτοντας τις δαπάνες μισθοδοσίας, κατά τα 2/3 στη Γερμανία.
Η Daimler έχει γνωστοποιήσει οτι θα μειώσει το εργατικό της δυναμικό κατά 10.000 παγκοσμίως στα επόμενα τρία χρόνια, ακολουθώντας το παράδειγμα άλλων εταιρειών του κλάδου, που επιδιώκουν να αντεπεξέλθουν στη μείωση των πωλήσεων μειώνοντας το κόστος και επενδύοντας σε ηλεκτρικά οχήματα.



