Από τη «βόμβα» για απολύσεις εργαζομένων που θα επιμείνουν να μην εμβολιαστούν και μετά την άδεια άνευ αποδοχών που θα πάρουν, στο «συγγνώμη λάθος» η Δόμνα Μιχαηλίδου. Μοιραία, δεν θα υπάρξει ρύθμιση για απολύσεις των ανεμβολίαστων.
Όσοι εργαζόμενοι επιμείνουν να αρνούνται τον εμβολιασμό και μετά την άδεια άνευ αποδοχών που θα πάρουν μετά τις 16 Αυγούστου, τότε θα απολύονται, είπε η Δόμνα Μιχαηλίδου μιλώντας το πρωί της Τετάρτης (14.07.2021) στο OPEN.
«Όταν ο εργοδότης δει ότι μέχρι τις 16 Αυγούστου δεν έχει εμβολιαστεί ο εργαζόμενος στη δομή, τότε θα του πει ότι δεν μπορεί να προσέρχεται και μπορεί να προσλάβει κάποιον άλλο», είπε η κα Μιχαηλίδου και συνέχισε διευκρινίζοντας ότι για τις δημόσιες δομές «θα μπορούν με fast track διαδικασίες, να γίνουν νέες προσλήψεις».
Αλλά ελάχιστη ώρα μετά, η υφυπουργός Εργασίας με δήλωσή της έκανε λόγο για «λάθος διατύπωση». Δεν θα υπάρξει τροποποίηση του νόμου για να συνδέονται με απόλυση οι άδειες άνευ αποδοχών, ανέφερε η υφυπουργός Εργασίας.
Η ανακοίνωση της Δόμνας Μιχαηλίδου
«Η πρωινή μου διατύπωση περί ρύθμισης που θα συνδέει την υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού για τους εργαζόμενους στις ιδιωτικές δομές Μονάδες Φροντίδας Ηλικιωμένων με απολύσεις ήταν λάθος.
Δεν πρόκειται να υπάρξει τροποποίηση του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα η οποία θα συνδέει την αποχή από την εργασία με άδεια άνευ αποδοχών λόγω μη εμβολιασμού με απόλυση».



