PIRAEUS 300x250 2025 Home

ΜΙΝΕΤΤΑ 300x250 banner ΗP

ARAG 300x250 HP

INTERLIFE 300x250 2021 Home

New Poseidon 300x250 banner FP

CNP-300x250-FP

Αναζήτηση

 

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΔΙΕΘΝΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ENGLISH

Ρούμπιο προς Ιράν: Τα αντίποινα θα είναι το μεγαλύτερό σας λάθος

Κυριακή, 22 Ιουνίου 2025 17:47

Οι Φρουροί της Επανάστασης απείλησαν σήμερα τις ΗΠΑ με «αντίποινα που θα τους κάνουν να μετανιώσουν» μετά τις αμερικανικές επιδρομές εναντίον τριών μεγάλων ιρανικών πυρηνικών εγκαταστάσεων, προειδοποιώντας για επιθέσεις κατά αμερικανικών στρατιωτικών βάσεων στην περιοχή.

Το Ιράν «θα χρησιμοποιήσει επιλογές πέρα από τη σφαίρα της κατανόησης (...) του στρατοπέδου του επιτιθέμενου και οι επιτιθέμενοι κατά αυτής της γης πρέπει να περιμένουν αντίποινα που θα τους κάνουν να μετανιώσουν», τόνισαν οι Φρουροί σε ανακοίνωσή τους που μεταδόθηκε στην κρατική τηλεόραση.

«Επιτιθέμενες στις ειρηνικές πυρηνικές εγκαταστάσεις, (οι αμερικανικές δυνάμεις) έθεσαν de facto τους εαυτούς τους σε άμεσο κίνδυνο», ανακοίνωσαν οι Φρουροί, ενώ δεσμεύτηκαν να συνεχίσουν να εξαπολύουν επιθέσεις εναντίον του Ισραήλ.

O υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, Μάρκο Ρούμπιο, ο οποίος εκτελεί και χρέη Συμβούλου Εθνικής Ασφαλείας, προειδοποίησε το Ιράν, σε εκπομπή του Fox News, να μην προχωρήσει σε αντίποινα, λέγοντας ότι μια τέτοια ενέργεια θα ήταν «το χειρότερο λάθος που έχει κάνει ποτέ».

Μεταξύ άλλων, ο Αμερικανός υπουργός αναφέρει ότι το Ιράν έχει ουράνιο υψηλού εμπλουτισμού σε αρκετές ποσότητες για την κατασκευή τουλάχιστον εννέα ή δέκα βομβών.

Η Ουάσινγκτον διαθέτει πολλές βάσεις γύρω από τον Περσικό Κόλπο, όπως στο Μπαχρέιν και το Κατάρ. Ορισμένες βρίσκονται σε σχετικά κοντινή τοποθεσία με το Ιράν, γεγονός που μπορεί να καταστήσει τις αμερικανικές αυτές βάσεις στόχους αντιποίνων από την Τεχεράνη.

Περίπου 40.000 Αμερικανοί στρατιώτες σταθμεύουν αυτή τη στιγμή σε ολόκληρη την περιοχή.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Το ιρανικό κοινοβούλιο αποφάσισε να κλείσει τα Στενά του Ορμούζ

Τραμπ: Παραβιάστηκε η εκεχειρία από Ισραήλ και Ιράν - «Δεν είμαι ευχαριστημένος με καμία από τις δύο χώρες, αλλά κυρίως με το Ισραήλ»

επιστροφή στην κορυφή

Σχετικά Άρθρα

  • Στην Ελλάδα το καλοκαίρι ο Τραμπ μαζί με Πιτ Χέγκσεθ και Μάρκο Ρούμπιο
  • Ναυτικός αποκλεισμός του Ιράν από τις ΗΠΑ μετά τις 17.00 ώρα Ελλάδος - Ο Τραμπ κλείνει τα Στενά του Ορμούζ
  • Β. Κικίλιας: «Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για τους Έλληνες ως προς τις επιπτώσεις του πολέμου»
  • Πληροφορίες για ναρκοθέτηση στα Στενά του Ορμούζ από το Ιράν

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

  • Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’
  • Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ
  • ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024
  • PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs
  • Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων
  • Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία

Copyright ©2026 e-Asfalistiki


main version