Διάγγελμα Ζελένσκι: Μας λένε ότι η Ρωσία θα εισβάλει στην Ουκρανία στις 16 Φεβρουαρίου
Δευτέρα, 14 Φεβρουαρίου 2022 21:19Η Ρωσία θα εισβάλει στην Ουκρανία στις 16 Φεβρουαρίου δήλωσε ότι πληροφορείται ο πρόεδρος της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι, σε τηλεοπτικό του διάγγελμα. Από το πρωί της Τετάρτης θα ακούγεται ο εθνικός ύμνος της Ουκρανίας.
«Ενημερώθηκα ότι η 16η Φεβρουαρίου θα είναι η μέρα της ρωσικής επίθεσης στην Ουκρανία», είπε χαρακτηριστικά.
«Θα δείξουμε σε ολόκληρο τον κόσμο την ενότητά μας», είπε μεταξύ άλλων ο Ζελένσκι και ανακοίνωσε το προεδρικό διάταγμα που εξέδωσε.
Παράλληλα τόνισε ότι «θα αυξηθούν οι μισθοί των στρατιωτικών» και πως «θα δημιουργηθεί ενιαίο σύστημα ενημέρωσης του πληθυσμού».
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:
Σχετικά Άρθρα
- Atlantic See (Αktor-ΔΕΠΑ Εμπορίας): Η πρώτη συμφωνία αμερικανικού LNG μέσω Ελλάδας προς Ουκρανία
- Ο Κ. Μητσοτάκης για Βενεζουέλα, Ουκρανία και μεταρρυθμίσεις στην πρώτη ανασκόπηση του 2026
- Ουκρανία: «Γελοίο το βίντεο της Μόσχας για τη δήθεν επίθεση στην κατοικία του Πούτιν»
- Η Ρωσία επανεξετάζει τη στάση της μετά την επίθεση ουκρανικών drones στην οικία του Πούτιν - Τα διαψεύδει όλα ο Ζελένσκι
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία