Η Ρωσία θα εισβάλει στην Ουκρανία στις 16 Φεβρουαρίου δήλωσε ότι πληροφορείται ο πρόεδρος της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι, σε τηλεοπτικό του διάγγελμα. Από το πρωί της Τετάρτης θα ακούγεται ο εθνικός ύμνος της Ουκρανίας.
«Ενημερώθηκα ότι η 16η Φεβρουαρίου θα είναι η μέρα της ρωσικής επίθεσης στην Ουκρανία», είπε χαρακτηριστικά.
«Θα δείξουμε σε ολόκληρο τον κόσμο την ενότητά μας», είπε μεταξύ άλλων ο Ζελένσκι και ανακοίνωσε το προεδρικό διάταγμα που εξέδωσε.
Παράλληλα τόνισε ότι «θα αυξηθούν οι μισθοί των στρατιωτικών» και πως «θα δημιουργηθεί ενιαίο σύστημα ενημέρωσης του πληθυσμού».



