PIRAEUS 300x250 2025 Home

ΜΙΝΕΤΤΑ 300x250 banner ΗP

ARAG 300x250 HP

INTERLIFE 300x250 2021 Home

New Poseidon 300x250 banner FP

CNP-300x250-FP

Αναζήτηση

 

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΔΙΕΘΝΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ENGLISH

Αρμενία: Δεν έπεσε η στρατηγική πόλη Σούσα

Δευτέρα, 09 Νοεμβρίου 2020 13:11

Η Αρμενία δήλωσε σήμερα πως συνεχίζονται οι μάχες στο Ναγκόρνο Καραμπάχ για τον έλεγχο της στρατηγικής πόλης Σούσα, την κατάληψη της οποίας ανακοίνωσε χθες το Αζερμπαϊτζάν, και ανακοίνωσε 44 νέους θανάτους στις τάξεις της.

Σύμφωνα με μια ανακοίνωση που εξέδωσε το κέντρο Τύπου των αρμενικών δυνάμεων, «σφοδρές μάχες σημειώθηκαν» τις τελευταίες ημέρες στην περιοχή της Σούσα εναντίον των αζερικών δυνάμεων που «υπέστησαν σημαντικές απώλειες και υποχώρησαν».

Χθες, Κυριακή, το Γερεβάν είχε διαψεύσει την κατάληψη αυτής της στρατηγικής πόλης από τον αντίπαλο.

Ο στρατός του Μπακού «επανέλαβε στη διάρκεια του πρωινού την επίθεσή του σε όλες τις κύριες κατευθύνσεις της γραμμής του μετώπου», συνέχισε η ανακοίνωση που αναφέρει πως οι αρμενικές δυνάμεις «ελέγχουν την κατάσταση».

Η κατάληψη της Σούσα θα ήταν μια μεγάλη νίκη για το Αζερμπαϊτζάν έπειτα από μάχες έξι εβδομάδων στο Ναγκόρνο Καραμπάχ, μια περιοχή του Αζερμπαϊτζάν που κατοικείται σήμερα σχεδόν αποκλειστικά από Αρμένιους, η οποία αποσχίστηκε στα χρόνια του 1990.

Η Σούσα, κτισμένη στην κορυφή ενός βουνού, βρίσκεται μόλις 15 χλμ. από την περιφερειακή πρωτεύουσα Στεπανακέρτ και πάνω στον κύριο δρόμο που ενώνει την αυτοανακηρυχθείσα δημοκρατία με την Αρμενία, κύριο υποστηρικτή της.

Στη διάρκεια χθεσινού τηλεοπτικού διαγγέλματος, ο Αζέρος πρόεδρος Ιλχάμ Αλίεφ είχε ανακοινώσει «με υπερηφάνεια και πολύ μεγάλη χαρά» πως η Σούσα είχε «απελευθερωθεί». Οι δηλώσεις αυτές διαψεύστηκαν αμέσως από την Αρμενία, σύμφωνα με την οποία η πόλη, φυσικό φρούριο, «αντιστέκεται στα χτυπήματα του αντιπάλου παρά τις βαριές ζημιές».

Οι αρμενικές δυνάμεις δήλωσαν εξάλλου σήμερα πως το Αζερμπαϊτζάν βομβαρδίζει αρκετές πόλεις υπό τον έλεγχό τους, μεταξύ των οποίων το Στεπανακέρτ, που τέθηκε στο στόχαστρο «πυραύλων μεγάλου βεληνεκούς». Ανακοίνωσαν τον θάνατο άλλων 44 στρατιωτών στις τάξεις τους χωρίς να δίνουν άλλες διευκρινίσεις.

Ο αζερικός στρατός ανέφερε από την πλευρά του αρμενικά πυρά εναντίον των θέσεών του σε αρκετές πόλεις με τη βοήθεια όπλων μικρού διαμετρήματος, πυροβολικού και ολμοβόλων. Από τα τέλη Σεπτεμβρίου το Γερεβάν και το Μπακού αντιπαρατίθενται σε σφοδρές μάχες για τον έλεγχο του Ναγκόρνο Καραμπάχ, ορεινού θυλάκου που είχε αποτελέσει το αντικείμενο ενός πολέμου που είχε προκαλέσει 30.000 θανάτους μετά τη διάλυση της ΕΣΣΔ.

Η επανάληψη των εχθροπραξιών έχει προκαλέσει σχεδόν 1.300 θανάτους σύμφωνα με μερικούς απολογισμούς.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Τουρκία: Η Άγκυρα θα εξακολουθήσει να συνεργάζεται με την νέα αμερικανική κυβέρνηση

Deutsche Post: Ανακοίνωσε ότι έχει το κατάλληλο δίκτυο για να αναλάβει την παγκόσμια διανομή του εμβολίου

επιστροφή στην κορυφή

Σχετικά Άρθρα

  • Αρμενία: Παραιτείται ο πρωθυπουργός ενόψει των βουλευτικών εκλογών
  • Πρόωρες εκλογές στην Αρμενία στις 20 Ιουνίου
  • Αρμενία: Νεκρός ο πρώην αρχηγός των μυστικών υπηρεσιών SNB
  • Ryanair: Συνδέει Αθήνα και Θεσσαλονίκη με την Αρμενία

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

  • Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’
  • Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ
  • ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024
  • PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs
  • Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων
  • Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία

Copyright ©2026 e-Asfalistiki


main version