Τουρκία: Η Άγκυρα θα εξακολουθήσει να συνεργάζεται με την νέα αμερικανική κυβέρνηση
Κυριακή, 08 Νοεμβρίου 2020 13:49Η Τουρκία θα εξακολουθήσει να συνεργάζεται με τη νέα αμερικανική κυβέρνηση σε θέματα που αφορούν τους δύο συμμάχους στο ΝΑΤΟ, δήλωσε σήμερα ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Φουάτ Οκτάι, στην πρώτη αντίδραση της Άγκυρας μετά την ανακοίνωση της νίκης του υποψήφιου των Δημοκρατικών Τζο Μπάιντεν στις προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ.
Οι σχέσεις των δύο συμμαχικών χωρών είναι τεταμένες τα τελευταία πέντε χρόνια λόγω της κρίσης στη Συρία, τους στενούς δεσμούς της Τουρκίας με τη Ρωσία, τις φιλοδοξίες της στην ανατολική Μεσόγειο, τις αμερικανικές κατηγορίες εναντίον μιας κρατικής, τουρκικής τράπεζας και την υποβάθμιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην Τουρκία.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο τηλεοπτικό δίκτυο Kanal 7, ο Οκτάι επεσήμανε ότι αν και η φιλία μεταξύ του Τούρκου προέδρου Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και του Αμερικανού Ντόναλντ Τραμπ συνέβαλε στην διευθέτηση αρκετών ζητημάτων, οι δίαυλοι επικοινωνίας μεταξύ της Άγκυρας και της Ουάσινγκτον θα λειτουργούν όπως πριν.
Πηγή: ΑΠΕ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία