Γεωργιάδης: Η αύξηση των εμβολιασμών αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα
Τρίτη, 09 Ιανουαρίου 2024 12:51«Η αύξηση των εμβολιασμών, ιδιαιτέρως στις ευπαθείς ομάδες, αποτελεί ύψιστη προτεραιότητά μας», τόνισε σήμερα ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, στην προγραμματισμένη συνεδρίαση της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών.
Κατά την τελετή παράδοσης παραλαβής στο υπουργείο Υγείας, ο κ. Γεωργιάδης είχε αναφέρει ότι «πρέπει να εντείνουμε την προσπάθειά μας για τον εμβολιασμό. Έχουμε μείνει λίγο πίσω. Κάπως ξεχάσαμε ως κοινωνία την πανδημία, αλλά η πανδημία είναι παρούσα».
Η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών συστήνει τον εμβολιασμό με το επικαιροποιημένο εμβόλιο για την COVID 19, καθώς και με το εμβόλιο της γρίπης, όλων των ατόμων ηλικίας άνω των 60 ετών και των ατόμων με υποκείμενα νοσήματα.
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:
Σχετικά Άρθρα
- Άδ. Γεωργιάδης: Δέσμευση για αύξηση της αμοιβής της ιατρικής επίσκεψης
- Άδ. Γεωργιάδης: Πότε θα εφαρμοστεί ηλεκτρονική συνταγογράφηση στα νοσοκομεία
- Αδ. Γεωργιάδης: «Εγώ πάντα έδειχνα ευγνωμοσύνη στον Αντώνη Σαμαρά που με έκανε υπουργό Υγείας»
- Novartis: Άδ. Γεωργιάδης για άρση προστασίας μαρτύρων: Με νοιάζει να μάθω ποιοι τους έβαλαν
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία