Αδ. Γεωργιάδης: «Εγώ πάντα έδειχνα ευγνωμοσύνη στον Αντώνη Σαμαρά που με έκανε υπουργό Υγείας»
Κυριακή, 17 Νοεμβρίου 2024 15:10«Αναγκαία απόφαση» χαρακτήρισε σήμερα Κυριακή (17/11) ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, την κίνηση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη να θέσει εκτός ΝΔ τον πρώην πρόεδρο και πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά, μετά και τη συνέντευξη του τελευταίου στο «Βήμα της Κυριακής».
Μιλώντας στην ΕΡΤ, ο κ. Γεωργιάδης τόνισε, ωστόσο, πως δεν ήταν μια ευχάριστη στιγμή για τον ίδιο και πρόσθεσε: «Εγώ πάντα έδειχνα ευγνωμοσύνη στον Αντώνη Σαμαρά που με έκανε υπουργό Υγείας και πιστεύω ότι η κυβέρνησή του κράτησε τη χώρα στο ευρώ την περίοδο 2012-2015. Ωστόσο ο πρωθυπουργός δεν μπορούσε να κάνει οτιδήποτε άλλο».
Ο Υπουργός Υγείας επεσήμανε πως ο κ. Σαμαράς «έχει επιλέξει μία τακτική εδώ και μεγάλο διάστημα» και ότι κάθε πολιτικός που δίνει μια τέτοιου είδους συνέντευξη, γνωρίζει τις πιθανές συνέπειες. Τόνισε επίσης τη σημασία της πειθαρχίας για τη Νέα Δημοκρατία, λέγοντας: «Η Νέα Δημοκρατία έχει πρόεδρο. Δεν μπορεί ο καθένας να κάνει ό,τι θέλει. Υπάρχουν συγκεκριμένα όρια, και αυτό είναι βασικό για την κυβερνητική σταθερότητα».
Σχετικά Άρθρα
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία