Ηράκλειο Κρήτης: 300 διπλώματα αφαιρέθηκαν σε ένα μήνα
Τετάρτη, 25 Απριλίου 2018 16:25Σε πρωταθλητές παραβιάσεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας αναδεικνύονται οι Ηρακλειώτες οδηγοί, καθώς από την 1η Απριλίου έχουν αφαιρεθεί 300 διπλώματα.
Μιλώντας στο «Ράδιο Κρήτη» ο Διοικητής της Τροχαίας Ηρακλείου, κ. Μανώλης Μουρτζάκης, αποκάλυψε τους αριθμούς για την οδηγική συμπεριφορά των οδηγών στο Ηράκλειο Κρήτης. Ο κ. Μουρτζάκης τόνισε ότι από την 1η Απριλίου, όταν και τέθηκε σε ισχύ ο νέος ΚΟΚ, έχουν κρατηθεί 300 διπλώματα.
Ο νέος ΚΟΚ έχει προκαλέσει μεγάλο «πονοκέφαλο» στους οδηγούς, ωστόσο είναι γεγονός ότι πλέον δεν αφήνει και πολλά περιθώρια στους ασυνείδητους οδηγούς.
Επιπλέον, αυτό που ανησυχεί την Τροχαία είναι ότι γίνονται πολλές παραβάσεις για χρήση αλκοόλ και όχι μόνο τις βραδινές ώρες, αλλά καθ' όλη την διάρκεια του 24ωρου. «Δεν είναι εικόνα ευρωπαϊκής πόλης», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Μουρτζάκης και συνέχισε λέγοντας ότι «διαπιστώνεται ότι πολλές παραβάσεις γίνονται από τους ίδιους αριθμούς πινακίδων ακόμα και τρεις και τέσσερις φορές. Βλέπουμε πολλές φορές αυτοκίνητα που κάνουν την ίδια παράβαση και περισσότερες από μία φορές».
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία