Ηράκλειο Κρήτης: 300 διπλώματα αφαιρέθηκαν σε ένα μήνα

Τετάρτη, 25 Απριλίου 2018 16:25

Σε πρωταθλητές παραβιάσεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας αναδεικνύονται οι Ηρακλειώτες οδηγοί, καθώς από την 1η Απριλίου έχουν αφαιρεθεί 300 διπλώματα.

Μιλώντας στο «Ράδιο Κρήτη» ο Διοικητής της Τροχαίας Ηρακλείου, κ. Μανώλης Μουρτζάκης, αποκάλυψε τους αριθμούς για την οδηγική συμπεριφορά των οδηγών στο Ηράκλειο Κρήτης. Ο κ. Μουρτζάκης τόνισε ότι από την 1η Απριλίου, όταν και τέθηκε σε ισχύ ο νέος ΚΟΚ, έχουν κρατηθεί 300 διπλώματα.

Ο νέος ΚΟΚ έχει προκαλέσει μεγάλο «πονοκέφαλο» στους οδηγούς, ωστόσο είναι γεγονός ότι πλέον δεν αφήνει και πολλά περιθώρια στους ασυνείδητους οδηγούς.

Επιπλέον, αυτό που ανησυχεί την Τροχαία είναι ότι γίνονται πολλές παραβάσεις για χρήση αλκοόλ και όχι μόνο τις βραδινές ώρες, αλλά καθ' όλη την διάρκεια του 24ωρου. «Δεν είναι εικόνα ευρωπαϊκής πόλης», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Μουρτζάκης και συνέχισε λέγοντας ότι «διαπιστώνεται ότι πολλές παραβάσεις γίνονται από τους ίδιους αριθμούς πινακίδων ακόμα και τρεις και τέσσερις φορές. Βλέπουμε πολλές φορές αυτοκίνητα που κάνουν την ίδια παράβαση και περισσότερες από μία φορές».

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video

Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Ok