Με ανάρτησή της σε ιστοσελίδα που πρόσκειται στον αντιεξουσιαστικό χώρο, η οργάνωση «Ομάδα Λαϊκών Αγωνιστών» (ΟΛΑ) ανέλαβε την ευθύνη για τη βομβιστική επίθεση που πραγματοποιήθηκε στο Εφετείο Αθηνών στις 22 Δεκεμβρίου.
Το γεγονός αυτό δεν προκάλεσε έκπληξη στην ΕΛ.ΑΣ., δεδομένου ότι εξαρχής είχε εκτιμήσει πως η επίθεση θύμιζε προηγούμενες της ΟΛΑ.
Στην ανακοίνωσή της που τιτλοφορείται «Η Αστική Δικαιοσύνη όπλο στα χέρια του κεφαλαίου», η οργάνωση κάνει λόγο για Δικαιοσύνη που «είναι φίδι και δαγκώνει μόνο τους ξυπόλητους».



