Νέα πρόσκληση προς τους αγρότες να προσέλθουν στο Μέγαρο Μαξίμου την προσεχή Τρίτη 13/1, απηύθυνε η κυβέρνηση, μέσω του εκπροσώπου της Παύλου Μαρινάκη.
«Είμαστε εδώ για διάλογο, το λέμε ξανά, είμαστε όλοι μαζί και το λέμε με μια ξεκάθαρη διατύπωση, θέλουμε να σταματήσει όλο αυτό. Απευθύνω άλλη μία πρόσκληση στους αγρότες την Τρίτη (σ.σ. 13 Ιανουαρίου), που ο πρωθυπουργός θα είναι στο γραφείο του, να συναντηθούν, με δύο ξεκάθαρους όρους: Να είναι αναλογικό το κλιμάκιο της εκπροσώπησης, δηλαδή να εκπροσωπούνται όλες οι κινητοποιήσεις, γιατί, για να δοθεί μια λύση σε όλο αυτό, πρέπει να εκπροσωπούνται όλοι. Και η δεύτερη προϋπόθεση είναι να γίνει ο διάλογος με δρόμους ανοιχτούς, γιατί με μπλόκα εν ισχύι δεν μπορεί να γίνει διάλογος», τόνισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σε συνέντευξή του στο Newsbomb.
«Να ανασταλούν αυτές οι κινητοποιήσεις, να είναι αναλογική η εκπροσώπηση και την Τρίτη μπορεί να γίνει η συνάντηση», υπογράμμισε ο Παύλος Μαρινάκης, ο οποίος επανέλαβε, πάντως, ότι «για να μην υπάρχει παρανόηση, δεν υπάρχει περιθώριο για άλλα μέτρα».
Κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών, το μεσημέρι, ο κ. Μαρινάκης είχε επισημάνει: «Δεν έχουμε πει ποτέ όχι στον διάλογο και ο ίδιος ο πρωθυπουργός έχει πει ότι είναι διαθέσιμος, με δύο προϋποθέσεις και μία επισήμανση.
Η επισήμανση είναι ότι δεν υπάρχει χώρος δημοσιονομικός ή δυνατότητα με βάση και τους κανόνες της Ε.Ε. για περισσότερα μέτρα. Αλλά ο διάλογος παραμένει αναγκαίος για όλες τις μεγάλες αλλαγές που ήδη προωθούνται και όλα όσα ακόμα πρέπει να γίνουν για τον πρωτογενή τομέα. Άρα, είναι αναγκαίος ο διάλογος, αλλά δεν υπάρχει περιθώριο για παραπάνω μέτρα. Αυτή είναι η επισήμανση».
Όσον αφορά τους όρους, όπως είπε, «είναι αυτονόητοι. Ο πρώτος όρος είναι η αντιπροσωπεία να είναι αντιπροσωπευτική από όλη την Ελλάδα και ο δεύτερος όρος είναι να σταματήσουν αυτές οι κινητοποιήσεις. Διάλογος είτε με εκπροσώπους των Υπουργείων ή τον ίδιο τον Υπουργό είτε με τον Πρωθυπουργό με αυτή την ταλαιπωρία των πολιτών να συνεχίζεται, δεν μπορεί να συμβεί σε καμία περίπτωση. Αναμένουμε, λοιπόν, από εκείνους με όλη την καλή διάθεση».
Αποδέχονται την πρόσκληση οι αγρότες
Οι αγρότες φέρεται να έχουν αποδεχθεί την πρόσκληση και το Σάββατο αναμένεται να πραγματοποιηθεί πανελλαδική σύσκεψη στη Νίκαια για να οριστεί η επιτροπή που θα μεταβεί στην Αθήνα για τη συνάντηση στο Μέγαρο Μαξίμου. Εφόσον ανακοινωθεί και επισήμως η συνάντηση, οι αγρότες αναμένεται να ανοίξουν τους δρόμους το πρωί της Παρασκευής, «παγώνοντας» τον 48ωρο αποκλεισμό.



