Νέα κλιμάκωση των κινητοποιήσεών τους αποφάσισαν ομόφωνα οι αγρότες που συμμετείχαν στην πανελλαδική σύσκεψη, η οποία ολοκληρώθηκε πριν από λίγο στο κατάμεστο Πολιτιστικό Κέντρο Μαλγάρων, με τη συμμετοχή εκπροσώπων περίπου 50 μπλόκων και δεκάδων Συλλόγων από όλη τη χώρα.
Συγκεκριμένα, αποφασίστηκε 48ωρος αποκλεισμός την Πέμπτη και την Παρασκευή των κεντρικών και οδικών αρτηριών, ακόμη και παραδρόμων.
Οι αγρότες θα κλείσουν στρατηγικά σημεία του οδικού δικτύου σε Μάλγαρα, Τέμπη, Σιάτιστα, Μπράλο, Τρίπολη και Ρίο-Αντίρριο, ενώ θα προχωρήσουν και σε αποκλεισμό των τελωνείων για τα φορτηγά.
Η αρχή θα γίνει από το μπλόκο της Σιάτιστας, που θα προχωρήσει στο κλείσιμο της Εγνατίας Οδού. Σκοπός είναι να μην υπάρξει δυνατότητα μετακίνησης από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, όπως λένε χαρακτηριστικά.
Αναμένεται να κλείσουν παράδρομοι στα Τέμπη, με αγρότες από τη Λάρισα, ο Μπράλος από αγρότες από την Καρδίτσα, τα διόδια του Ρίου-Αντιρρίου, η Νεστάνη στην Τρίπολη.
Μέχρι τότε, όπως δηλώνουν οι παραγωγοί, δίνουν ένα «περιθώριο και όχι τελεσίγραφο στην Κυβέρνηση, να συνομιλήσει» μαζί τους.
Οι αγρότες θα στήσουν μπλόκα από τη Νεστάνη μέχρι τον Έβρο, κλείνοντας όλα τα τελωνεία.
Ο Ρίζος Μαρούδας, εκπρόσωπος από το μπλόκο Νίκαιας, μιλώντας στο ΕΡΤNEWS, είπε:
«Είναι συγκλονιστικό αυτό που συμβαίνει, η συμμετοχή του κόσμου ήταν μεγαλειώδης και συγκινητική θα έλεγα, από όλα τα μπλόκα της χώρας. Ολοκληρώθηκε πριν λίγο. Δεν εκφράστηκε καμία άλλη άποψη, παρά μόνο για ανυποχώρητο αγώνα, μέχρι να υπάρχει ικανοποίηση βασικών αιτημάτων, ώστε να μπορούμε να καλλιεργούμε και να παράγουμε. Με κλιμάκωση των κινητοποιήσεων, Πέμπτη και Παρασκευή, με 48ωρο κλείσιμο των δρόμων σε κομβικά στρατηγικά σημεία, για να δείξουμε στην κυβέρνηση ότι δεν πρόκειται ούτε ο χρόνος να μας νικήσει, ούτε η κούραση. Δίνουμε μάχη για τη ζωή και την επιβίωση μας και πρέπει να δώσει λύσεις. Δεν πρόκειται να υποχωρήσουμε με σκυμμένα κεφάλια, ούτε με άδεια χέρια από τα μπλόκα».
Σχετικά με το κλείσιμο δρόμων, ο κ. Μαρούδας τόνισε: «Είναι ο μοναδικός τρόπος που έχουμε ώστε να στείλουμε ένα μήνυμα στην κυβέρνηση, ότι θα πρέπει επιτέλους να δώσει λύσεις στον τιτάνιο αγώνα που δίνουμε».
Φωτό: thesspost.gr



