Η Ελλάδα επιστρέφει στα μετάλλια μετά από 16 χρόνια! Η Εθνική μας επικράτησε με 92-89 της Φινλανδίας, μετά από γκραν γκινιόλ παιχνίδι στα τελευταία δευτερόλεπτα και ανεβαίνει στο βάθρο για πρώτη φορά από το 2009.
Η ομάδα του Βασίλη Σπανούλη ήταν από την αρχή του αγώνα μπροστά στο σκορ, περιόρισε τα επιθετικά όπλα των Φινλανδών και έφτασε στη μεγάλη νίκη.
Κώστας Σλούκας και Κώστας Παπανικολάου κατάφεραν να ζήσουν μία μεγάλη στιγμή με τα γαλανόλευκα, λίγο πριν κρεμάσουν τη φανέλα τους.
Με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο να επιστρέφει στις υψηλές πτήσεις (30 πόντοι, 17 ριμπάουντ, 6 ασίστ) και τους Τάιλερ Ντόρσεϊ (20 πόντοι με 5 τρίποντα) και Βασίλη Τολιόπουλο (15 πόντοι με 4 τρίποντα) να... πυροβολούν πίσω από τα 6,75μ., η Εθνική έφτασε στη νίκη και την κατάκτηση της 3ης θέσης!
Η Ελλάδα παρότι έφτασε και στο +17, είδε τους Φινλανδούς να πλησιάζουν σε 90-89 στα 6'' για το τέλος, αλλά ο Γιάννης πήρε ριμπάουντ και φάουλ μετά από άστοχη βολή του Μάρκανεν και με δικές του βολές κλείδωσε τη νίκη.
Τα δεκάλεπτα: 24-15, 48-34, 69-56, 92-89



