Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι της Κυριακής (14/7) στους Αμπελόκηπους μετά από μέιλ που εστάλη στην Αστυνομία από άγνωστο με πολλούς αποδέκτες, και το οποίο ενημέρωνε για έκρηξη βόμβας τα μεσάνυκτα σε υποκατάστημα γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ.
Στο σημείο έχει σπεύσει ομάδα ΤΕΕΜ, ενώ έχει αποκλειστεί η οδός Σεβαστουπόλεως.
Στην περιοχή πραγματοποιείται εκτροπή κυκλοφορίας ως εξής:
1) Στην οδό Σεβααστουπόλεως από την οδό Κορινθίας έως την οδό Ήλιδος και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας
2) Στην οδό Αρκαδίας από το ύψος της Λ. Μεσογείων.



