Τετράωρη στάση εργασίας την Πέμπτη στον ΟΑΣΘ
Τετάρτη, 24 Αυγούστου 2022 17:14Σε τετράωρη στάση εργασίας προχωρούν αύριο, Πέμπτη 25.08., από τις 11 το πρωί, οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, διεκδικώντας να υπογραφεί άμεσα η νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας τους, όπως γνωστοποιεί σε σημερινή ανακοίνωση το συνδικάτο τους.
«Εξαντλείται πλέον και το καλοκαίρι αλλά οι υποσχέσεις και δεσμεύσεις για εξεύρεση λύσεων παραμένουν στις γραφειοκρατικές καλένδες των υπουργείων», αναφέρουν σε ανακοίνωση οι εργαζομένοι του ΟΑΣΘ.
Μεταξύ άλλων, υπογραμμίζουν ότι «ομόφωνη απόφαση των εργαζομένων του οργανισμού, είναι η κλιμάκωση των κινητοποιήσεων πάσης μορφής, από τις αρχές Σεπτεμβρίου».
Πάντως, όπως γνωστοποιεί στην ανακοίνωσή του ο ΟΑΣΘ, στη διάρκεια της αυριανής κινητοποίησης των εργαζομένων του οργανισμού, θα κυκλοφορούν 50 λεωφορεία με το προσωπικό ασφαλείας που διετέθη, ενώ κανονικά θα λειτουργήσει και η υπηρεσία δωρεάν μετακίνησης των ατόμων με αναπηρίες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία