Σε τετράωρη στάση εργασίας προχωρούν αύριο, Πέμπτη 25.08., από τις 11 το πρωί, οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, διεκδικώντας να υπογραφεί άμεσα η νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας τους, όπως γνωστοποιεί σε σημερινή ανακοίνωση το συνδικάτο τους.
«Εξαντλείται πλέον και το καλοκαίρι αλλά οι υποσχέσεις και δεσμεύσεις για εξεύρεση λύσεων παραμένουν στις γραφειοκρατικές καλένδες των υπουργείων», αναφέρουν σε ανακοίνωση οι εργαζομένοι του ΟΑΣΘ.
Μεταξύ άλλων, υπογραμμίζουν ότι «ομόφωνη απόφαση των εργαζομένων του οργανισμού, είναι η κλιμάκωση των κινητοποιήσεων πάσης μορφής, από τις αρχές Σεπτεμβρίου».
Πάντως, όπως γνωστοποιεί στην ανακοίνωσή του ο ΟΑΣΘ, στη διάρκεια της αυριανής κινητοποίησης των εργαζομένων του οργανισμού, θα κυκλοφορούν 50 λεωφορεία με το προσωπικό ασφαλείας που διετέθη, ενώ κανονικά θα λειτουργήσει και η υπηρεσία δωρεάν μετακίνησης των ατόμων με αναπηρίες.



