Τέλος οι όρθιοι σε εστίαση, μπαρ και κλαμπ από την Πέμπτη, 8 Ιουλίου
Τρίτη, 06 Ιουλίου 2021 19:08Μετά τη ραγδαία σημερινή αύξηση των κρουσμάτων κορωνοϊού, τα οποία έφτασαν στα 1.797, ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας έκανε έκτακτες ανακοινώσεις.
Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο κ. Χαρδαλιάς, από την Πέμπτη 8 Ιουλίου όλοι οι χώροι εστίασης, τα μπαρ τα κλαμπ και οι χώροι διασκέδασης γενικότερα, θα λειτουργούν μόνο με καθήμενους πελάτες και με τους κανόνες χωρητικότητας που έχει ορίσει το υπουργείο Ανάπτυξης, «για να έχουμε ασφαλή και προστατευμένη διασκέδαση» όπως είπε ο υφυπουργός.
Τα πρόστιμα θα είναι βαριά από την πρώτη κιόλας παράβαση και την αμέσως επόμενη ημέρα θα υπάρχει προσωρινή αναστολή λειτουργίας του χώρου.
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:
Σχετικά Άρθρα
- Χαρδαλιάς από Ύδρα: 10,9 εκατ. από την Περιφέρεια για την αναβάθμιση των υποδομών του νησιού
- Χαρδαλιάς: Έρχονται 388 κάμερες ελέγχου παραβίασης ερυθρού σηματοδότη
- Ν. Χαρδαλιάς: Συγκροτούνται άμεσα επιτροπές κρατικής αρωγής για την αποζημίωση επιχειρήσεων
- Αύξηση τζίρου 14,8% σε καταλύματα και εστίαση το Μάιο του 2024
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία