Στάσεις εργασίας σε μετρό και ηλεκτρικό την Τετάρτη - Κανονικά θα κινούνται τα λεωφορεία
Τρίτη, 06 Ιουλίου 2021 18:29Στάση εργασίας ανακοίνωσαν για αύριο οι εργαζόμενοι στο μετρό και τον ηλεκτρικό (Γραμμές 1, 2 και 3), ενώ κανονικά θα πραγματοποιηθούν τα δρομολόγια των λεωφορείων του ΟΑΣΑ.
Συγκεκριμένα, οι συρμοί του Μετρό και του ΗΣΑΠ θα ακινητοποιηθούν από τις 21:00 το βράδυ της Τετάρτης και έως τη λήξη της βάρδιας, με τους ηλεκτροδηγούς να διαμαρτύρονται για τις συνθήκες εργασίας τους.
Σημειώνεται πως και οι οδηγοί των λεωφορείων είχαν προειδοποιήσει ήδη από την περασμένη εβδομάδα για επαναλαμβανόμενες κινητοποιήσεις, εάν η ΟΣΥ εξακολουθήσει να εφαρμόζει το χειμερινό πρόγραμμα, στο οποίο κανονίζονται διακεκομμένες βάρδιες για τους οδηγούς.
Ωστόσο, τα λεωφορεία αναμένεται να κυκλοφορήσουν κανονικά αυτήν την εβδομάδα ύστερα από την απόφαση του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ να αναστείλει τις πεντάωρες στάσεις εργασίας που είχε εξαγγείλει, από σήμερα Τρίτη 6 Ιουλίου έως και την Παρασκευή, καθώς δεν τίθεται πλέον θέμα με τις βάρδιες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία