Εκλογοδικείο: Δύο χρόνια μετά τις εκλογές αλλάζουν χέρια δύο βουλευτικές έδρες
Τρίτη, 29 Ιουνίου 2021 17:18Δύο ακριβώς χρόνια μετά τις εκλογές, η επανακαταμέτρηση των ψηφοδελτίων ανέδειξε ως βουλευτές τους μέχρι στιγμής επιλαχόντες ή αναπληρωτές εκείνων που είχαν εκλεγεί με τη «σημαία» του κόμματός τους, σε Κορινθία και Ημαθία.
Συγκεκριμένα στην Κορινθία η βουλευτής της ΝΔ Μαρία – Ελένη Σούκουλη – Βιλιάλη παραδίδει τη βουλευτική της έδρα στον αναπληρωματικό βουλευτή του ίδιου πολιτικού κόμματος Κωνσταντίνο Κόλλια. Η κ. Σούκουλη, κατά την τελευταία εκλογική αναμέτρηση, είχε συγκεντρώσει 8.583 ψήφους έναντι 8.496 του κ. Κόλλια.
Παράλληλα, στην Ημαθία απώλεσε τη βουλευτική έδρα η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ευφροσύνη (Φρόσω) Καρασαρλίδου και την παραδίδει στον πρώτο επιλαχόντα του ίδιου κόμματος Άγγελο Τόλκα. Αναλυτικότερα, ο κ. Τόλκας, είχε λάβει 6.667, σταυρούς και η κ. Καρασαρλίδου, είχε λάβει 6.690 σταυρούς.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία