Εκλογοδικείο: Δύο χρόνια μετά τις εκλογές αλλάζουν χέρια δύο βουλευτικές έδρες

Τρίτη, 29 Ιουνίου 2021 17:18

Δύο ακριβώς χρόνια μετά τις εκλογές, η επανακαταμέτρηση των ψηφοδελτίων ανέδειξε ως βουλευτές τους μέχρι στιγμής επιλαχόντες ή αναπληρωτές εκείνων που είχαν εκλεγεί με τη «σημαία» του κόμματός τους, σε Κορινθία και Ημαθία.

Συγκεκριμένα στην Κορινθία η βουλευτής της ΝΔ Μαρία – Ελένη Σούκουλη – Βιλιάλη παραδίδει τη βουλευτική της έδρα στον αναπληρωματικό βουλευτή του ίδιου πολιτικού κόμματος Κωνσταντίνο Κόλλια. Η κ. Σούκουλη, κατά την τελευταία εκλογική αναμέτρηση, είχε συγκεντρώσει 8.583 ψήφους έναντι 8.496 του κ. Κόλλια.

Παράλληλα, στην Ημαθία απώλεσε τη βουλευτική έδρα η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ευφροσύνη (Φρόσω) Καρασαρλίδου και την παραδίδει στον πρώτο επιλαχόντα του ίδιου κόμματος Άγγελο Τόλκα. Αναλυτικότερα, ο κ. Τόλκας, είχε λάβει 6.667, σταυρούς και η κ. Καρασαρλίδου, είχε λάβει 6.690 σταυρούς.

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video

Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Ok