Πολλοί έιναι οι Αθηναίοι που λίγο μετά την είδηση για το καθολικό lockdown σπεύδουν να εγκαταλείψουν το κλεινόν άστυ, καθώς από Δευτέρα μεγάλο ποσοστό των εργαζομένων αναμένεται να μπει σε «αναστολή εργασίας», ενώ κλείνουν τα Γυμνάσια και τα Λύκεια για να μπουν σε καθεστώς τηλεκπαίδευσης.
Αμέσως μετά την ανακοίνωση του Πρωθυπουργού η κίνηση στις εξόδους αυξήθηκε και αναμένεται να κορυφωθεί την Παρασκευή.
Φωτό αρχείου



