Σε καθολικό lockdown διάρκειας τριών εβδομάδων εισέρχεται η χώρα από τις 06.00 το πρωί του Σαββάτου, όπως ανακοίνωσε προ ολίγου ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Έτσι, από το πρωί του Σαββάτου στις 6 π.μ. θα ισχύσει οριζόντιο καθεστώς αναστολής δραστηριοτήτων για ολόκληρη την χώρα για τρεις εβδομάδες. Η χρήση μάσκας γίνεται καθολική και υποχρεωτική σε όλες τις μετακινήσεις.
«Οδηγός είναι πάντα τα επιστημονικά δεδομένα. Ξέρω ότι υπάρχει μεγάλη ανησυχία, φόβος για τις οικονομικές επιπτώσεις των μέτρων που θα εξαγγείλω σήμερα», τόνισε ο πρωθυπουργός. «Θέλουμε τους πολίτες συμμάχους στην προσπάθεια, είμαστε μία ομάδα» είπε τονίζοντας πως αποφασίστηκε να λάβει δραστικά μέτρα «νωρίτερα παρά αργότερα», καθώς υπάρχει εκθετική αύξηση των κρουσμάτων.
Όπως είπε θα εξακολουθήσει να λειτουργεί η διανομή φαγητού, καθώς και τα νηπιαγωγεία, τα δημοτικά και τα σχολεία ειδικής αγωγής σε όλες τις βαθμίδες. Τα γυμνάσια και τα λύκεια θα κλείσουν.



