Σε αναστολή της παραγωγής της για περίπου δύο εβδομάδες προχωρεί η Lamborghini, καθώς ο όμιλος Volkswagen, στον οποίο ανήκει, προσπαθεί να περιορίσει τις επιπτώσεις του κορονοϊού.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, η Lamborghini θα κλείσει προσωρινά το εργοστάσιό της στην Ιταλία μέχρι τις 25 Μαρτίου.
«Πρόκειται για πράξη κοινωνικής ευθύνης και υψηλής ευαισθησίας απέναντι στον λαό μας, στην εξαιρετική κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε τώρα», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Lamborghini, Στέφανο Δομενικάλι. Για να συμπληρώσει: «Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε την κατάσταση προκειμένου να αντιδράσουμε γρήγορα και με τη σωστή ευελιξία σε συνεργασία με τους ανθρώπους μας και για να ξαναρχίσουμε τις ενέργειές μας την κατάλληλη στιγμή».
Σημειώνεται ότι η πρώτη σε μέγεθος αγορά της ιταλικής φίρμας είναι οι ΗΠΑ, καθώς πέρυσι πούλησε 2.374 πολυτελή αυτοκίνητα, ενώ δεύτερη μεγαλύτερη είναι η Κίνα, η οποία κατέρρευσε μετά το ξέσπασμα της επιδημίας, εκαι στην οποία πέρυσι είχε παραδώσει 770 οχήματα.



