ΛΑΡΚΟ: Εκτός λειτουργίας το εργοστάσιο για περίπου 2 μήνες - Κατέρρευσε η οροφή από το χιόνι

Τρίτη, 16 Φεβρουαρίου 2021 13:11
ΛΑΡΚΟ: Εκτός λειτουργίας το εργοστάσιο για περίπου 2 μήνες - Κατέρρευσε η οροφή από το χιόνι

Εκτός λειτουργίας τέθηκε το εργοστάσιο της ΛΑΡΚΟ, καθώς από τη μεγάλη κακοκαιρία και την ισχυρή χιονόπτωση κατέρρευσε η οροφή στα ηλεκτροκάμηνα της μονάδας νικελίου.

Έτσι, όπως ενημέρωσε ο πρόεδρος των εργαζομένων, Ανδρέας Κορέτζελος, το εργοστάσιο βγαίνει εκτός λειτουργίας, ενώ δεν θα μπορέσουν να λειτουργήσουν και οι άλλες δύο μονάδες παραγωγής.

Σύμφωνα με πληροφορίες η αποκατάσταση της ζημιάς μπορεί να διαρκέσει μέχρι και δύο μήνες.

Σημειώνεται πως οι εγκαταστάσεις της ΛΑΡΚΟ είναι πολύ παλιές, χωρίς την απαραίτητη συντήρηση και αυτό επιτείνει τα προβλήματα, ειδικά όταν επικρατούν ακραία καιρικά φαινόμενα, όπως αυτά που έχει προκαλέσει η «Μήδεια».

larko skepi

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video