Tράπεζα Πειραιώς: Παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών για ΑμεΑ με την αξιοποίηση της τεχνολογίας

Πέμπτη, 26 Απριλίου 2018 15:36

Τη δέσμευση για τη διευκόλυνση της πρόσβασης σε τραπεζικές εργασίες των ατόμων με αναπηρίες υλοποιεί η Τράπεζα Πειραιώς, με καινοτόμες σε ευρωπαϊκό επίπεδο πρωτοβουλίες.

Όπως επισημαίνουν στελέχη της Τράπεζας Πειραιώς με γνώση του θέματος, πριν ακόμη πραγματοποιηθεί η ενσωμάτωση των σχετικών κανονισμών στην νομοθεσία, η Τράπεζα Πειραιώς έχει προχωρήσει με καινοτόμο προσέγγιση σε ενέργειες που θεωρούνται πρωτοποριακές εντός και εκτός Ελλάδας, προκειμένου να ανταποκριθεί στις εξειδικευμένες ανάγκες των ατόμων με αναπηρία, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας.

Ευχέρειες, όπως η πραγματοποίηση συναλλαγών σε ταμείο χωρίς την ανάγκη παράστασης και υπογραφής μαρτύρων για άτομα με προβλήματα όρασης ή με ταμίες εκπαιδευμένους στη νοηματική γλώσσα για άτομα με προβλήματα ακοής, είναι καίριες για την προσβασιμότητα των τραπεζών από τα άτομα με αναπηρία σε συνθήκες αξιοπρέπειας, και αποτελούν δικαίωμα και διευκόλυνση χιλιάδων πολιτών, όπως επισημαίνουν εκπρόσωποι των ομοσπονδιών ατόμων με αναπηρία, προτρέποντας όλες τις τράπεζες να ακολουθήσουν το ίδιο παράδειγμα.

Κατά την πρόσφατη ξενάγηση στο e-branch της Τράπεζας Πειραιώς στους Αμπελόκηπους, παρουσία του διευθύνοντος συμβούλου της Τράπεζας, Χρήστου Μεγάλου, οι εκπρόσωποι των ομοσπονδιών τόνισαν ότι η πρωτοβουλία της Τράπεζας Πειραιώς καλύπτει μεγάλο φάσμα από τα διαχρονικά αιτήματα του αναπηρικού κινήματος σε σχέση με τις συναλλαγές με το τραπεζικό σύστημα.

Για τη δημιουργία των e-branch, η Τράπεζα Πειραιώς βρισκόταν σε συνεχή διαβούλευση με τις Εθνικές Αναπηρικές Ομοσπονδίες και τη στενή αυτή συνεργασία που συνεχίζεται, υπογραμμίζει η Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ), η οποία ζητεί ανάλογες πρωτοβουλίες και από τις άλλες τράπεζες.

Η Τράπεζα Πειραιώς στην ίδια φιλοσοφία υλοποιεί παρόμοιες υπηρεσίες για το σύνολο του δικτύου της και, όπως αναφέρει ο κ. Μεγάλου, «ελπίζουμε ότι αυτή η προσπάθεια θα εμπνεύσει και άλλους οργανισμούς και φορείς ώστε να γίνουν ακόμα περισσότερα βήματα για μια καλύτερη κοινωνία για όλους».

Στα e-branch παρέχεται σειρά ειδικών υπηρεσιών για πελάτες με προβλήματα όρασης και ακοής. Για παράδειγμα, παρέχεται η δυνατότητα διενέργειας συναλλαγών ταμείου για πρώτη φορά χωρίς την ανάγκη παράστασης και υπογραφής μαρτύρων, με χρήση της υπηρεσίας «Ταμίας από Απόσταση», όπου ο πελάτης επικοινωνεί μέσω video κλήσης με έμπειρο ταμία της Τράπεζας. Παράλληλα είναι πλήρως προσβάσιμο σε χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων.

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video