Εθνική Τράπεζα Ελλάδος: Το ποσό που διέθεσε για διαφήμιση στο εννεάμηνο
Τρίτη, 05 Δεκεμβρίου 2017 12:37Το ποσό που διέθεσε για διαφήμιση σε Μέσα μαζικής ενημέρωσης, χορηγίες και προώθηση δημοσιοποίησε την Τρίτη η Εθνική Τράπεζα, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 6 του νόμου 4374/2016 που αναφέρεται στη διαφάνεια στις σχέσεις πιστωτικών ιδρυμάτων με ΜΜΕ και επιχορηγούμενα πρόσωπα.
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, οι συνολικές πληρωμές της Τράπεζας για διαφήμιση-προώθηση και χορηγίες ήταν 6.664.497,72 ευρώ.
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- Howden strengthens credit risk capabilities in Europe with Granular Investments acquisition
- ΔΑΑ: Αυξημένη κίνηση και δρομολόγια και τον Μάιο - Στους 11,62 εκατ. επιβάτες το πεντάμηνο
- Ανάπτυξη 2,2% της ελληνικής οικονομίας στο α΄ τρίμηνο
- Παρέμβαση Ε.Ε.Α.: Αυξήσεις στα μισθώματα από εταιρείες leasing με αμφισβητήσιμη αιτιολόγηση
- Στις 24 Ιουνίου η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του ΣΕΒ
- BYD: Το νέο ηλεκτρικό DOLPHIN SURF στο Golden Hall