Citigroup: Απολύει όσους υπαλλήλους δεν κάνουν το εμβόλιο
Κυριακή, 09 Ιανουαρίου 2022 14:48Η Citigroup ΗΠΑ θα απολύσει στο τέλος Ιανουαρίου όσους υπαλλήλους της δεν έχουν κάνει το εμβόλιο, εκτός και αν έχουν λάβει ειδική εξαίρεση, σύμφωνα με τους Financial Times.
Η αμερικανική τράπεζα που σημειωτέον είναι η πιο αυστηρή μεταξύ των υπόλοιπων μεγάλων αμερικανικών τραπεζών όσον αφορά τον εμβολιασμό, είχε ανακοινώσει τον Οκτώβριο ότι θα απαιτήσει από το προσωπικό στις ΗΠΑ να είναι πλήρως εμβολιασμένο έναντι του κορωνοϊού και έθεσε στους υπαλλήλους διορία ως τις 14 Ιανουαρίου.
Στη Citigroup, οι υπάλληλοι που δεν έχουν εμβολιαστεί θα τεθούν σε άδεια άνευ αποδοχών για το υπόλοιπο του μήνα και θα απολυθούν στις 31 Ιανουαρίου. Πάνω από το 90% του προσωπικού της Citigroup, η οποία απασχολεί περίπου 65.000 υπαλλήλους στις ΗΠΑ έχει εμβολιαστεί.
Η JP Morgan και η Goldman Sachs απαιτούν από τους υπαλλήλους να έχουν εμβολιαστεί για να μπουν στα γραφεία τους, αλλά δεν έχουν καταστήσει τον εμβολιασμό υποχρεωτικό γενικά.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία