Η κεντρική τράπεζα της Νορβηγίας δήλωσε ότι σχεδιάζει να αυξήσει το βασικό της επιτόκιο τον επόμενο μήνα, συνεχίζοντας την πολιτική νομισματικής σύσφιξης που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο.
Η επιτροπή νομισματικής πολιτικής της Norges Bank διατήρησε τα επιτόκια σταθερά στο 0,25% προς το παρόν, όπως ανέμεναν οι οικονομολόγοι, σύμφωνα με το Reuters.
«Με βάση την τρέχουσα αξιολόγηση της επιτροπής για τις προοπτικές και την ισορροπία των κινδύνων, το επιτόκιο πολιτικής θα αυξηθεί πιθανότατα τον Δεκέμβριο», δήλωσε ο διοικητής Oeystein Olsen.



