Η κεντρική τράπεζα της Νορβηγίας σχεδιάζει την αύξηση επιτοκίων τον Δεκέμβριο

Πέμπτη, 04 Νοεμβρίου 2021 12:49
Η κεντρική τράπεζα της Νορβηγίας σχεδιάζει την αύξηση επιτοκίων τον Δεκέμβριο

Η κεντρική τράπεζα της Νορβηγίας δήλωσε ότι σχεδιάζει να αυξήσει το βασικό της επιτόκιο τον επόμενο μήνα, συνεχίζοντας την πολιτική νομισματικής σύσφιξης που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο.

Η επιτροπή νομισματικής πολιτικής της Norges Bank διατήρησε τα επιτόκια σταθερά στο 0,25% προς το παρόν, όπως ανέμεναν οι οικονομολόγοι, σύμφωνα με το Reuters.

«Με βάση την τρέχουσα αξιολόγηση της επιτροπής για τις προοπτικές και την ισορροπία των κινδύνων, το επιτόκιο πολιτικής θα αυξηθεί πιθανότατα τον Δεκέμβριο», δήλωσε ο διοικητής Oeystein Olsen.

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video