Ydrogeios 300x250 2025 HP

PIRAEUS 300x250 2025 Home

ΜΙΝΕΤΤΑ 300x250 banner ΗP

ARAG 300x250 HP

INTERLIFE 300x250 2021 Home

New Poseidon 300x250 banner FP

CNP-300x250-FP

Αναζήτηση

 

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΔΙΕΘΝΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ENGLISH

Β. Κικίλιας: «Αύξηση 134% στις ροές από Λιβύη – Να μαζευτούν οι χαρτογιακάδες της Ευρώπης που θεωρούν ότι είναι παιχνιδάκι η φύλαξη των θαλασσίων συνόρων μας»

Δευτέρα, 12 Μαΐου 2025 12:42

«Μέχρι σήμερα, τα στοιχεία δείχνουν 17% μείωση στις μεταναστατευτικές ροές σε σύγκριση με το 2024. Πρέπει, όμως, να πω ότι καταγράφεται 134% αύξηση στις αφίξεις από το Λιβυκό πέλαγος προς τη Γαύδο, την Κρήτη, την Κάσο, την Ρόδο κ.λ.π, λόγω της αποσταθεροποίησης στο Σουδάν και του εμφύλιου σπαραγμού στη Λιβύη και στις γύρω περιοχές. Δυστυχώς, το 1/3 των ροών είναι πλέον νότια, σε μια ανοιχτή, βαθιά θάλασσα.» δήλωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλης Κικίλιας, σε τηλεοπτική του συνέντευξη. 

Σχετικά με το έργο του Λιμενικού Σώματος στη διαφύλαξη των συνόρων και στη διάσωση ανθρώπινων ζωών, καθώς και για το ρόλο της ΕΕ και ορισμένων ΜΚΟ για το μεταναστευτικό τόνισε: «Οι άνδρες και οι γυναίκες του Λιμενικού Σώματος δέχονται πραγματικά πυρά, για 1000 ευρώ που πληρώνεται ένας νέος αξιωματικός. Αλλά δέχονται και άλλου είδους "πυρά", από αυτούς τους χαρτογιακάδες που κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου στις Βρυξέλλες και θεωρούν ότι εμείς κάνουμε "βόλτα στο πάρκο" όταν φυλάσσουμε τα θαλάσσια σύνορα της Ευρώπης, που είναι και τα ελληνικά, και ότι είναι παιχνιδάκι όταν βγαίνει το Λιμενικό με 7 και 8 και 9 μποφόρ ρισκάροντας τις ζωές τους, για να σώσουν αυτόν τον κόσμο, αλλά και για να φυλάξουν τα σύνορά μας. Λέω, λοιπόν, για μία ακόμη φορά, ας μαζευτούνε... Και ξανά μήνυμα προς τις ΜΚΟ, αυτές οι οποίες εμπλέκονται σε περίεργες δικογραφίες και προς τους δήθεν ανθρωπιστές που είναι βολεμένοι στα σαλέ τους, βόρεια της Ελβετίας, της Αυστρίας και της Γερμανίας κ.ο.κ., να μαζευτούν και να μαζέψουν και αυτά τα οποία λένε για τη χώρα μας, για το Λιμενικό μας και την υπεράνθρωπη προσπάθεια που κάνουν τα Σώματα Ασφαλείας και οι Ένοπλες Δυνάμεις. Δεν θα δεχτούμε από κανέναν να μας κουνάει το δάχτυλο όταν οι πολιτικές τους έχουν αποτύχει παταγωδώς, όταν τους "κράζουν" πολιτικά οι αγρότες για την πρωτογενή παραγωγή, τους κυνηγάνε όλοι από τη μικρή και μεσαία επιχειρηματικότητα, όταν δεν υπάρχει ανάπτυξη στην Ευρώπη σε σχέση με το ρυθμό που τρέχει η Κίνα και η Αμερική και δεν είναι ικανοί να χωρίσουν δύο γαϊδάρων άχυρα και να βοηθήσουν τους λαούς της Ευρώπης».

Αναφορικά με τη συγκράτηση των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια που επιτεύχθηκε, μετά την κυβερνητική παρέμβαση, για μείωση των λιμενικών τελών κατά 50%, ο Υπουργός δήλωσε ότι μετά τη συμφωνία με τον Εμανουέλε Γκριμάλντι, μπήκε και το τελευταίο κομμάτι του παζλ και υπογράμμισε πως «σε ό,τι έχει να κάνει με τα ταχύπλοα, πιστεύω ότι στις επόμενες μέρες, πλοιοκτήτες και εταιρείες θα κάνουν ανακοινώσεις που θα αφορούν σε μειώσεις και οικονομικά εκπτωτικά πακέτα για την ελληνική οικογένεια, για να στηρίξουμε τη μεσαία τάξη και τους πολλούς. Αυτούς που έχουμε υποχρέωση να τους στηρίζουμε και να τους βοηθούμε.». Και πρόσθεσε: «Εγώ δεν ενεργώ μόνος μου. Πρωθυπουργός είναι ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Αντιπρόεδρος, υπεύθυνος για τα οικονομικά, είναι ο Κωστής Χατζηδάκης. Βρήκε τρόπο, μέσα από το ισοδύναμο από το Πράσινο Ταμείο, να δώσει το 50% που παίρνουμε από τα λιμενικά τέλη. Αυτό είναι πραγματική πολιτική για το λαό και για την μεγάλη πλειοψηφία, που είναι οι μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις, η μεσαία τάξη, οι άνθρωποι που είναι η ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας. Και θα συνεχίσω να λέω ότι δεν υπηρετούμε τους τρεις, τέσσερις ή σαράντα τέσσερις μεγάλους επιχειρηματίες οι οποίοι, αν θέλετε, επενδύουν και στο εξωτερικό, τις πολυεθνικές εταιρείες. Και αυτούς, ναι, κυρίως όμως την πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας, τους ανθρώπους αυτούς που μοχθούν και περπάτησαν μαζί μας βήμα-βήμα».

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

ESPO Conference 2025 - Στ. Γκίκας: «Η νέα ναυτιλιακή στρατηγική της Ε.Ε. θα πρέπει να έχει ξεχωριστό πυλώνα για τις θαλάσσιες μεταφορές»

FARAD S.A.: Ελληνική συμμετοχή στο πρόγραμμα συντήρησης των φρεγατών FDI που ναυπηγεί η Naval Group

επιστροφή στην κορυφή

Σχετικά Άρθρα

  • Β. Κικίλιας: «Σε ρυθμούς “ΑΙΓΙΣ” οι μελέτες και οι διαγωνισμοί για τα λιμάνια»
  • Β. Κικίλιας: «Έως 32% μείωση στα εισιτήρια στα ταχύπλοα, στα 40 εκ. ευρώ το μεταφορικό ισοδύναμο, ως συνέχεια της πολιτικής των μηδενικών αυξήσεων στα εισιτήρια των συμβατικών πλοίων»
  • Β. Κικίλιας για αύξηση ναύλων σε φορτηγά: «Πρόκειται για αύξηση 1-2 σεντ/κιλό εμπορεύματος. Δεν δικαιολογείται και δεν θα γίνει ανεκτή καμία μετακύλιση»
  • Β. Κικίλιας: Αλλάζουμε το πρόσωπο του λιμανιού του Πειραιά

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

  • Howden strengthens credit risk capabilities in Europe with Granular Investments acquisition
  • ΔΑΑ: Αυξημένη κίνηση και δρομολόγια και τον Μάιο - Στους 11,62 εκατ. επιβάτες το πεντάμηνο
  • Ανάπτυξη 2,2% της ελληνικής οικονομίας στο α΄ τρίμηνο
  • Παρέμβαση Ε.Ε.Α.: Αυξήσεις στα μισθώματα από εταιρείες leasing με αμφισβητήσιμη αιτιολόγηση
  • Στις 24 Ιουνίου η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του ΣΕΒ
  • BYD: Το νέο ηλεκτρικό DOLPHIN SURF στο Golden Hall

Copyright ©2025 e-Asfalistiki


main version