PIRAEUS 300x250 2025 Home

ΜΙΝΕΤΤΑ 300x250 banner ΗP

ARAG 300x250 HP

INTERLIFE 300x250 2021 Home

New Poseidon 300x250 banner FP

CNP-300x250-FP

Αναζήτηση

 

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΔΙΕΘΝΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ENGLISH

Seanergy Maritime: Επεκτείνει τον στόλο της με δύο ακόμα ιαπωνικά πλοία Newcastlemax και Capesize

Τρίτη, 28 Ιανουαρίου 2025 18:21

Συμφωνίες για την αγορά δύο ακόμα ιαπωνικών πλοίων τύπου Newcastlemax και Capesize, με συνολικό κόστος αγοράς στα 69,0 εκατ. δολ. περίπου υπέγραψε η Seanergy Maritime Holdings Corp. (NASDAQ: SHIP), όπως ανακοίνωσε σήμερα η ναυτιλιακή εταιρεία.

Το Newcastlemax πλοίο κατασκευάστηκε το 2013 στο ναυπηγείο Imabari Shipbuilding Co., έχει μεταφορική ικανότητα 207.851 dwt και θα μετονομαστεί σε M/V Meiship.

Το Capesize πλοίο κατασκευάστηκε το 2011 στο ναυπηγείο Mitsui SB και έχει μεταφορική χωρητικότητα 178.459 dwt. Το πλοίο θα μετονομαστεί σε M/V Blueship και θα αποκτηθεί με bareboat ναύλωση για 6 μήνες με υποχρέωση αγοράς στο τέλος της περιόδου.

Η αγορά των δύο πλοίων θα χρηματοδοτηθεί μέσω ενός συνδυασμού ταμειακών διαθεσίμων και τραπεζικού δανεισμού, ενώ αναμένεται να παραληφθούν άμεσα εντός του πρώτου τριμήνου του 2025.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την προσθήκη δύο ιαπωνικών πλοίων υψηλών προδιαγραφών, στον στόλο της Seanergy», δήλωσε ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, και πρόσθεσε: «Ο στόλος μας θα αριθμεί πλέον 21 πλοία αποκλειστικά Capesizes και Newcastlemaxes, με συνολική χωρητικότητα που ξεπερνάει τα 3,8 εκατ. dwt, ενισχύοντας το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα στα μεγάλα φορτηγά πλοία.

Οι προγραμματισμένες παραδόσεις των πλοίων πριν από την έναρξη του δευτέρου τριμήνου αναμένεται να μας επιτρέψουν να επωφεληθούμε από τις βελτιωμένες συνθήκες της αγοράς, όπως αυτές διαφαίνονται από τα επίπεδα τιμών των μελλοντικών συμβολαίων επί των ναύλων ("FFA”).

Παρά τις εποχιακές διακυμάνσεις της αγοράς, παραμένουμε αισιόδοξοι για τις προοπτικές του κλάδου των Capesize, λόγω των ισχυρών θεμελιωδών της αγοράς, του περιορισμένου αριθμού παραγγελιών νεότευκτων πλοίων και τη σταθερά αυξανόμενη ζήτηση πρώτων υλών, παγκοσμίως».

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Euroseas: Κέρδος 10,2 εκατ. δολάρια από πώληση πλοίου

Propeller Club Πειραιά: 90 χρόνια παρουσίας και προσφοράς στη ναυτιλία και την Ελληνική κοινωνία

επιστροφή στην κορυφή

Σχετικά Άρθρα

  • Seanergy Maritime Expands Fleet with Two Japanese Ships: One Newcastlemax Vessel and One Capesize Vessel
  • Seanergy Maritime Reports Third Quarter and Nine Months Financial Results for the Periods Ended September 30, 2024
  • Seanergy: Ρεκόρ κερδοφορίας στο δεύτερο τρίμηνο και πρώτο εξάμηνο του 2024
  • Seanergy Maritime: Στα 10,2 εκατ. δολάρια τα καθαρά κέρδη στο α΄ τρίμηνο του 2024

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

  • Howden strengthens credit risk capabilities in Europe with Granular Investments acquisition
  • ΔΑΑ: Αυξημένη κίνηση και δρομολόγια και τον Μάιο - Στους 11,62 εκατ. επιβάτες το πεντάμηνο
  • Ανάπτυξη 2,2% της ελληνικής οικονομίας στο α΄ τρίμηνο
  • Παρέμβαση Ε.Ε.Α.: Αυξήσεις στα μισθώματα από εταιρείες leasing με αμφισβητήσιμη αιτιολόγηση
  • Στις 24 Ιουνίου η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του ΣΕΒ
  • BYD: Το νέο ηλεκτρικό DOLPHIN SURF στο Golden Hall

Copyright ©2025 e-Asfalistiki


main version