Μ ε αμείωτο ρυθμό συνεχίζουν τις επενδύσεις τους οι Έλληνες εφοπλιστές και βρίσκονται ξανά στην πρώτη θέση, οδηγώντας την κούρσα των αγοραπωλησιών για άλλη μια χρονιά. Ειδικότερα, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Allied Shipping Research, από τις αρχές του έτους έως και τις πρώτες ημέρες του Αυγούστου, έχουν διαθέσει 3,121 δισ. δολάρια για την αγορά 176 πλοίων, εκ των οποίων 116 είναι φορτηγά, 39 δεξαμενόπλοια, δεκαοκτώ μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τρία υγραεριοφόρα. Παγκοσμίως έχει διατεθεί έως σήμερα για αγορές πλοίων το ποσό των 13,037 δισ. δολαρίων και στους Έλληνες εφοπλιστές αντιστοιχεί το 23,9% από το σύνολο των κεφαλαίων που έχουν επενδυθεί. Επίσης, οι αγορές τους καλύπτουν το 18,3% σε αριθμό πλοίων που έχουν αγοραστεί παγκοσμίως και τα οποία ανέρχονται συνολικά σε 983 πλοία. Οι Κινέζοι, που είναι οι κύριοι ανταγωνιστές των Ελλήνων και βρίσκονται στη δεύτερη θέση, έχουν επενδύσει το ίδιο διάστημα 967 εκατομμύρια δολάρια για αγορά 121 πλοίων. Και ο τομέας των αγοραπωλησιών μεταχειρισμένων πλοίων παρουσιάζει το τρέχον έτος έντονη δραστηριότητα σε σύγκριση με το 2016. Έως τα τέλη Ιουλίου είχαν επενδυθεί 12,4 δισ. δολάρια έναντι 9,1 δισ. το 2016, ποσοστό αύξησης 35,8%. Το ίδιο χρονικό διάστημα έχουν αγοραστεί 949 πλοία όλων των τύπων έναντι 686 το αντίστοιχο περσινό διάστημα, με ποσοστό αύξησης 38,3%. Πρώτοι και στις παραγγελίες Σε ό,τι αφορά τις παραγγελίες για ναυπήγηση νέων πλοίων, οι ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες κατέχουν την πρώτη θέση. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny, μέσα στον Ιούλιο οι Έλληνες εφοπλιστές υπέγραψαν συμβόλαια για τη ναυπήγηση 21 πλοίων συνολικής αξίας 834 εκατομμυρίων δολαρίων. Πρόκειται για δεκατρία φορτηγά πλοία συνολικής χωρητικότητας 1,3 εκατομμυρίων τόνων, αξίας 382 εκατ., και οκτώ δεξαμενόπλοια χωρητικότητας 2,8 εκατομμυρίων τόνων και αξίας 452 εκατ. Συγκριτικά με τον Ιούνιο, που είχαν γίνει παραγγελίες για δεκατρία πλοία, ο Ιούλιος σημείωσε αύξηση κατά 61,5%. Οι Κινέζοι, που τους ακολουθούν, έκαναν τον Ιούλιο μόνο δεκαπέντε παραγγελίες για ναυπήγηση πλοίων έναντι 34 τον Ιούνιο, με ποσοστό μείωσης 56%. Το συνολικό κόστος της επένδυσης ανέρχεται σε 286 εκατ. δολάρια. Παγκοσμίως, τον Ιούλιο έγιναν περισσότερες παραγγελίες από τον Ιούνιο, καθώς υπεγράφησαν συμβόλαια συνολικής αξίας 4,9 δισ. για τη ναυπήγηση 87 πλοίων έναντι 84 τον Ιούνιο, σημειώνοντας ποσοστό αύξησης 4%.
Διέθεσαν πάνω από 3 δισ. δολάρια για επενδύσεις οι Έλληνες Εφοπλιστές
Σάββατο, 02 Σεπτεμβρίου 2017 03:00Μ ε αμείωτο ρυθμό συνεχίζουν τις επενδύσεις τους οι Έλληνες εφοπλιστές και βρίσκονται ξανά στην πρώτη θέση
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
- Howden strengthens credit risk capabilities in Europe with Granular Investments acquisition
- ΔΑΑ: Αυξημένη κίνηση και δρομολόγια και τον Μάιο - Στους 11,62 εκατ. επιβάτες το πεντάμηνο
- Ανάπτυξη 2,2% της ελληνικής οικονομίας στο α΄ τρίμηνο
- Παρέμβαση Ε.Ε.Α.: Αυξήσεις στα μισθώματα από εταιρείες leasing με αμφισβητήσιμη αιτιολόγηση
- Στις 24 Ιουνίου η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του ΣΕΒ
- BYD: Το νέο ηλεκτρικό DOLPHIN SURF στο Golden Hall