Υπογραφή Νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας στον ΟΛΠ
Τετάρτη, 11 Οκτωβρίου 2023 14:42H ΟΛΠ Α.Ε. ανακοινώνει την επιτυχή ολοκλήρωση των διαπραγματεύσεων μεταξύ Διοίκησης ΟΛΠ και των Σωματείων (ΟΜΥΛΕ) και την υπογραφή της Νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας με τους εκπροσώπους των υπαλλήλων της Εταιρείας με τριετή διάρκεια.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος ΔΣ της ΟΛΠ Α.Ε. κ. Yu Zenggang: «Η υπογραφή της νέας σύμβασης είναι απόρροια της καλής συνεργασίας μεταξύ Διοίκησης-εργαζομένων καθώς και των επιτυχημένων οικονομικών αποτελεσμάτων. Επίσης εκφράζει τον κοινό στόχο να ανεβάσουμε το λιμάνι του Πειραιά σε ακόμα υψηλότερο επίπεδο».
Να σημειωθεί ότι ήδη έχει υπογραφεί η Συλλογική Σύμβαση με το Σωματείο των Εργατών και τον Σύνδεσμο Εποπτών - Αρχιεργατών.
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:
Σχετικά Άρθρα
- Εθνική Ασφαλιστική: Επενδύει στους ανθρώπους της με την υπογραφή της νέας 3ετούς Επιχειρησιακής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας
- ΟΛΠ Α.Ε.: Συνάντηση του Προέδρου με τον Πρύτανη του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου
- ΟΛΠ: Νέος CFO - αναπληρωτής CEO ο Li Zhenyu
- ΟΛΠ: Νέα αύξηση εσόδων στα 250,8 εκατ. ευρώ και EBITDA στα 132,3 εκατ. το 2025
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία