PIRAEUS 300x250 2025 Home

ΜΙΝΕΤΤΑ 300x250 banner ΗP

ARAG 300x250 HP

INTERLIFE 300x250 2021 Home

New Poseidon 300x250 banner FP

CNP-300x250-FP

Αναζήτηση

 

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΔΙΕΘΝΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ENGLISH

Ποσειδώνια - Πρόεδρος ΕΕΕ: Οι κανονισμοί της Ε.Ε. πρέπει να προστατεύουν τα συμφέροντα της ευρωπαϊκής ναυτιλίας

Παρασκευή, 10 Ιουνίου 2022 18:17

Η Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει να κατανοήσει τη στρατηγική σημασία της ελληνικής ναυτιλίας ως κατόχου του 59% του ευρωπαϊκού στόλου, ειδικά σε περιόδους που η ναυτιλία μπορεί να διαδραματίσει κρίσιμο ρόλο στην προσπάθεια της Ευρώπης για ενεργειακή αυτονομία, δήλωσε η Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) κα Μελίνα Τραυλού, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου σήμερα στην Έκθεση Ποσειδώνια.

«Η ενεργειακή μετάβαση είναι το σημαντικότερο θέμα που μας απασχολεί. Ό,τι κάνει η Ευρώπη με τους κανονισμούς για την απαλλαγή από τον άνθρακα, όπως το Fit for 55 και το Σύστημα Εμπορίας Ρύπων (Emissions Trading System – ETS), πρέπει να έχει ως γνώμονα την ανταγωνιστικότητα της ευρωπαϊκής ναυτιλίας στο σύνολό της. Ορισμένες αποφάσεις μπορεί να είναι επιζήμιες για τον κλάδο μας και θα μπορούσαν να θέσουν σε κίνδυνο το πλεονέκτημα που έχουμε έναντι του ανταγωνισμού από την Ασία και άλλες περιοχές», τόνισε η κα Τραυλού.

Η ίδια πρόσθεσε: «Θέλουμε παγκόσμια λύση και όχι λύση σε περιφερειακό επίπεδο. Θέλουμε ρεαλιστικές λύσεις με γνώμονα την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας».

«Μέσω της συμμετοχής σε πλήθος οργανισμών η ελληνική ναυτιλία είναι παρούσα σε κάθε διεθνές φόρουμ, όπου προσπαθούμε πάντα να βοηθήσουμε στην εφαρμογή των σωστών πολιτικών για τον κλάδο. Η Ευρώπη επιμένει στο Fit for 55, ενώ εμείς επιμένουμε ότι η λύση πρέπει να είναι διεθνής, μέσα σε ένα πλαίσιο που θα ορίζεται από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (IMO)».

«Παραδοσιακά, η ελληνική ναυτιλία είναι η πρώτη που επενδύει σε νέες τεχνολογίες και νέα πλοία, επομένως θα είμαστε οι πρώτοι που θα υιοθετήσουμε οποιεσδήποτε νέες λύσεις, μόλις τεθούν στη διάθεσή μας. Οποιοδήποτε νέο καύσιμο ή τεχνολογία έχει κόστος, το οποίο μετακυλίεται τελικά στον καταναλωτή. Αυτό πρέπει να γίνει γνωστό σε όλους».

«Θα συνεχίσουμε να υπερασπιζόμαστε τη θέση και τα συμφέροντα της ελληνικής ναυτιλίας. Θέλουμε οι άνθρωποι να κατανοήσουν τη σημασία της ναυτιλίας στην καθημερινή μας ζωή, επειδή η βιομηχανία δεν είναι απλώς μια επιχείρηση, αλλά ένας στρατηγικός εταίρος για κάθε χώρα, για κάθε κυβέρνηση. Αυτό είναι κάτι που δεν είναι ξεκάθαρο και θέλουμε να βοηθήσουμε να γίνει», κατέληξε η κα Τραυλού.

Η πολυαναμενόμενη συνέντευξη Τύπου της ΕΕΕ, που πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια στο πλαίσιο των Ποσειδωνίων, είχε να πραγματοποιηθεί από το 2018, με την ακύρωση της έκθεσης του 2020 λόγω πανδημίας, οπότε σήμερα ήταν το αποκορύφωμα ενός εντυπωσιακού προγράμματος 68 σημαντικών συνεδρίων και σεμιναρίων που έγιναν στη διάρκεια των πέντε ημερών της Έκθεσης.

Και βέβαια το ένα ρεκόρ μετά το άλλο καταρρίφθηκαν στους χώρους της έκθεσης, όπου οι διοργανωτές είδαν αύξηση 7% του χώρου των εκθετών σε σύγκριση με την έκθεση του 2018 και εντυπωσιακή αύξηση σχεδόν 18% στον αριθμό των επισκεπτών, οι οποίοι έως την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές έφταναν συνολικά τους 27.000, έναντι 23.000 που επισκέφτηκαν την προηγούμενη έκθεση.

Με εντυπωσιακούς ρυθμούς κινήθηκαν, όμως, και οι επιχειρηματικές συμφωνίες στη διάρκεια των Ποσειδωνίων, με κορυφαίους παράγοντες της ναυτιλιακής βιομηχανίας να συναντώνται για να ολοκληρώσουν σημαντικές συμφωνίες, όπως η παραγγελία της Maran Gas Maritime στην Daewoo Shipbuilding για δύο πλοία μεταφοράς LNG, αξίας $233,7 εκατομμυρίων.

Επίσης στα Ποσειδώνια 2022, η DNV, διεθνής διαπιστευμένος νηογνώμονας με έδρα το Høvik της Νορβηγίας, υπέγραψε Μνημόνιο Συνεργασίας με τη Saronic Ferries για την ανάπτυξη ενός ηλεκτρικού πλοίου.

Παράλληλα, στη διάρκεια της έκθεσης επισημοποιήθηκαν στρατηγικές συνεργασίες, όπως αυτή της Capital Ship Management και της Lloyd’s Register, που ανακοίνωσαν την πρόθεσή τους να δοκιμάσουν νέα βιοκαύσιμα σε ένα πιλοτικό έργο στο διαχειριζόμενο από την Capital VLCC, Apollonas (300.000dwt).

Ο Θεόδωρος Βώκος, Διευθύνων Σύμβουλος των Εκθέσεων Ποσειδώνια Α.Ε., δήλωσε: «Αυτά ήταν μακράν τα πιο επιτυχημένα Ποσειδώνια στην ιστορία της διοργάνωσης. Η καινοτομία που παρουσιάστηκε στους χώρους της έκθεσης ήταν πράγματι πρωτοποριακή, η γνώση που μεταδόθηκε κατά τη διάρκεια των διαφόρων συνεδρίων και σεμιναρίων πρόσφερε έμπνευση και ο όγκος και η ποιότητα των επισκεπτών ξεπέρασαν τις προσδοκίες όλων μας. Είναι συναρπαστικό να επιστρέφεις με τόσο θετικό αντίκτυπο. Είμαστε ευγνώμονες για την αμέριστη υποστήριξη της παγκόσμιας ναυτιλιακής κοινότητας».

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

DNV: Μνημόνιο με Saronic Ferries για ηλεκτρικά πλοία στον Αργοσαρωνικό

ΟΛΠ: Θέτει υψηλά πρότυπα βιωσιμότητας οδηγώντας τις εξελίξεις, ενδυναμώνοντας την εμπιστοσύνη και θωρακίζοντας την ανάπτυξη

επιστροφή στην κορυφή

Σχετικά Άρθρα

  • Μελίνα Τραυλού: Η ναυτιλία θεμέλιο της οικονομικής και γεωπολιτικής σταθερότητας της EE
  • Μελίνα Τραυλού: Υπεύθυνη ηγέτιδα η ναυτιλία των Ελλήνων για την Ευρώπη
  • Τα Ποσειδώνια δημοσιεύουν το Sustainability Report για την Έκθεση του 2024
  • Εκδήλωση του Συνδέσμου Συνεργαζομένων με Μεσίτες Lloyd’s στην Ελλάδα την εβδομάδα των Ποσειδωνίων

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

  • Howden strengthens credit risk capabilities in Europe with Granular Investments acquisition
  • ΔΑΑ: Αυξημένη κίνηση και δρομολόγια και τον Μάιο - Στους 11,62 εκατ. επιβάτες το πεντάμηνο
  • Ανάπτυξη 2,2% της ελληνικής οικονομίας στο α΄ τρίμηνο
  • Παρέμβαση Ε.Ε.Α.: Αυξήσεις στα μισθώματα από εταιρείες leasing με αμφισβητήσιμη αιτιολόγηση
  • Στις 24 Ιουνίου η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του ΣΕΒ
  • BYD: Το νέο ηλεκτρικό DOLPHIN SURF στο Golden Hall

Copyright ©2025 e-Asfalistiki


main version