PIRAEUS 300x250 2025 Home

ΜΙΝΕΤΤΑ 300x250 banner ΗP

ARAG 300x250 HP

INTERLIFE 300x250 2021 Home

New Poseidon 300x250 banner FP

CNP-300x250-FP

Αναζήτηση

 

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΔΙΕΘΝΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ENGLISH

Μεγάλο deal Ελλήνων εφοπλιστών με τη Νιγηρία

Τετάρτη, 02 Σεπτεμβρίου 2015 18:49

Στην αγορά 40 πλοίων από μια κοινοπραξία Ελλήνων εφοπλιστών ετοιμάζεται να προχωρήσει ο Σύνδεσμος Νιγηριανών Εφοπλιστών (Nigerian Ship Owners Association- NISA).

Τα πλοία, θα είναι διαφόρων κατηγοριών και χωρητικότητας και η παράδοσή τους θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέσα σε μια διετία.

Η πώληση συμφωνήθηκε σε συνάντηση ανάμεσα στις δύο πλευρές, στο Λάγος, στην οποία συμμετείχαν Έλληνες ιδιοκτήτες Κωνσταντίνος Κόκκος, Παναγιώτης Παπαδόπουλος και Δημήτρης Νομικός, οι οποίοι υπέγραψαν το μνημόνιο συμφωνίας για λογαριασμό της κοινοπραξίας των πλοιοκτητών από την Ελλάδα.

Η Νιγηρία έχει ιδρύσει και θα εκταμιεύσει κονδύλια από το Ταμείο Χρηματοδότησης Σκαφών καμποτάζ (CVFF) προς τις εγχώριες ναυτιλιακές εταιρείες, ώστε να αποκτήσουν πλοία.

Η ζήτηση για πλοία καμποτάζ (εσωτερικών μεταφορών) προέκυψε με τη Συμφωνία 2003 της Νιγηριανής Παράκτιας και Νησιωτικής Ναυτιλίας, με την οποία επικυρώθηκε το δικαίωμα στη χώρα να θέσει σε λειτουργία ένα στόλο με τη σημαία της στην εσωτερική αγορά της.

Από το 2013 τα στοιχεία του VesselsValue.com δείχνουν μόνο τρεις πωλήσεις πλοίων από ελληνικές επιχειρήσεις σε Νιγηριανούς αγοραστές.

Η τελευταία καταγεγραμμένη πώληση ήταν το Elsie (11.900 τόνων, που χτίστηκε το 1980), ένα μικρό δεξαμενόπλοιο , που πωλήθηκε από την Aegean Marine στη Νιγηριανή Ciaco.

Το 2014 η Palomar Maritime πώλησε το ηλικίας 34 ετών μικρό δεξαμενόπλοιο της Merida (τώρα Radhe, 11.500 τόνων, που χτίστηκε το 1980).

Την ίδια χρονιά μια ελληνική εταιρεία πώλησε το μικρό δεξαμενόπλοιο CPP Ειρήνη (τώρα Temeteron, χωρητικότητας 4.700 τόνων, που χτίστηκε το 1991), για την τιμή των 2,15 εκατομμυρίων δολαρίων.

Πηγή: Pireas2day.gr

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Με ελληνική «γέφυρα» η σύνδεση ΗΠΑ - Κούβας

Αλλαξαν οι όροι για την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ

επιστροφή στην κορυφή

Σχετικά Άρθρα

  • Κ. Μητσοτάκης: Ελλάδα και Κύπρος παράγοντες και πυλώνες σταθερότητας στην Ανατολική Μεσόγειο
  • Κ. Μητσοτάκης: Η Ελλάδα συμμετέχει στη διεθνή διάσκεψη για την ΤΝ ως ένας συνδιαμορφωτής των ευρωπαϊκών εξελίξεων
  • Συμφωνία συνεργασίας Ελλάδος και Σαουδικής Αραβίας σε βασικούς τομείς της πολιτικής και της οικονομίας
  • Στα χρώματα της Ελλάδας η Wall Street

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

  • Howden strengthens credit risk capabilities in Europe with Granular Investments acquisition
  • ΔΑΑ: Αυξημένη κίνηση και δρομολόγια και τον Μάιο - Στους 11,62 εκατ. επιβάτες το πεντάμηνο
  • Ανάπτυξη 2,2% της ελληνικής οικονομίας στο α΄ τρίμηνο
  • Παρέμβαση Ε.Ε.Α.: Αυξήσεις στα μισθώματα από εταιρείες leasing με αμφισβητήσιμη αιτιολόγηση
  • Στις 24 Ιουνίου η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του ΣΕΒ
  • BYD: Το νέο ηλεκτρικό DOLPHIN SURF στο Golden Hall

Copyright ©2025 e-Asfalistiki


main version