Ευκαιρίες για αγορά ψάχνουν οι Έλληνες εφοπλιστές, καθώς η μείωση των αξιών των πλοίων έχει δημιουργήσει μεγάλη κινητικότητα, ιδιαίτερα στα πλοία μεταφοράς κοντέινερ.
Σύμφωνα με στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny στο α΄εξάμηνο του 2015 άλλαξαν χέρια 132 πλοία μεταφοράς κοντέινερ ενώ το αντίστοιχο χρονικό διάστημα πέρυσι είχαν γίνει 86 αγοραπωλησίες (αύξηση 53%).
Μόνο την τελευταία εβδομάδα πέρασε σε ελληνικά χέρια το πλοίο μεταφοράς κοντέινερ «APL HONG KONG», χωρητικότητας 5.928 TEU, κατασκευής 2002, στην Ιαπωνία. Το πλοίο αγοράστηκε έναντι 14 εκατομμυρίων δολαρίων.
Ακόμη, αγοράστηκαν en bloc από Έλληνες τα δεξαμενόπλοια «YASA ORION», χωρητικότητας 158.475 τόνων και «YASA POLARIS», χωρητικότητας, επίσης, 158.475 τόνων αντί συνολικού ποσού 120 εκατομμυρίων δολαρίων.
Σε παγκόσμιο επίπεδο κατά το α΄εξάμηνο του έτους άλλαξαν χέρια 731 πλοία και επενδύθηκαν συνολικά 13,6 δισεκατομμύρια δολάρια ενώ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα είχαν γίνει 790 αγοραπωλησίες (μείωση 7%).
Σχετικά με τις κατηγορίες πλοίων, όλες παρουσιάζουν μειώσεις, με εξαίρεση τα πλοία μεταφοράς κοντέινερ και τα οχηματαγωγά.