Norilsk Nickel: Κατέβαλε αποζημίωση 2 δισ. δολαρίων για την κηλίδα πετρελαίου που προκάλεσε στην Αρκτική
Τετάρτη, 10 Μαρτίου 2021 16:21Η ρωσική εταιρεία εξόρυξης Norilsk Nickel ανακοίνωσε σήμερα ότι έχει καταβάλει αποζημίωση ύψους 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την οικολογική ρύπανση που προκλήθηκε πέρυσι όταν υποχώρησε ο πυθμένας δεξαμενής καυσίμων στη μονάδα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας που την ανήκει στην πόλη Νορίλσκ, με αποτέλεσμα να προκληθεί στην Αρκτική ζώνη η χειρότερη οικολογική καταστροφή στην ιστορία της χώρας.
Αυτή η άνευ προηγουμένου, όσον αφορά το ύψος της, ποινή στα χρονικά της Ρωσίας επιβλήθηκε μετά την διαρροή τον περασμένο Μάιο, 21.000 τόνων καυσίμου ντίζελ σε ποτάμια και στο υπέδαφος κοντά στην πόλη Νόριλσκ της Σιβηρίας, η οποία έχει εξοργίσει τον Ρώσο πρόεδρο Βλαντιμίρ Πούτιν.
Νωρίτερα η αντιπρόεδρος της ρωσικής κυβέρνησης Βικτόρια Αμπράμτσενκο δήλωσε ότι το ποσό που κατεβλήθη ως αποζημίωση θα διατεθεί για την στήριξη των οικολογικών έργων στην περιοχή του Κρασνογιάρσκ.
Πηγή: ΑΠΕ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία