ΟΛΘ: Δωρεά 150.000 ευρώ στο «ΑΧΕΠΑ»
Τρίτη, 17 Νοεμβρίου 2020 17:00Η «ΟΛΘ Α.Ε.» συνεχίζει να στηρίζει εμπράκτως το Εθνικό Σύστημα Υγείας, προχωρώντας σε νέα δωρεά ύψους 150.000 ευρώ προς το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης «ΑΧΕΠΑ», νοσοκομείο αναφοράς για τον κορωνοϊό COVID-19.
Η νέα δωρεά έρχεται σε συνέχεια της προηγούμενης που υλοποίησε η εταιρεία για την κάλυψη αναγκών σε ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό αξίας 300.000 ευρώ, κατά τη διάρκεια του πρώτου κύματος της πανδημίας.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του Οργανισμού «αναγνωρίζοντας το μέγεθος της προσπάθειας που καταβάλλεται από τα αρμόδια υπουργεία, τους φορείς και κυρίως από το υγειονομικό προσωπικό της χώρας, η ΟΛΘ Α.Ε., σε συντονισμό με το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και με αίσθημα αλληλεγγύης και υπευθυνότητας, εξακολουθεί να συνδράμει ενεργά στην κάλυψη έκτακτων αναγκών του κοινωνικού συνόλου, για την προστασία της δημόσιας υγείας και την αντιμετώπιση και καταπολέμηση της διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19».
Σχετικά Άρθρα
- ΟΛΘ: Συνάντηση με αντιπροσωπεία από Μολδαβία και Ρουμανία για ενίσχυση της διασυνδεσιμότητας και των περιφερειακών συνεργειών
- ΟΛΘ: Προχωρεί το έργο του 6ου προβλήτα - Οι αποφάσεις της ΓΣ
- ΟΛΘ: Συνεργασία με τη Five Senses Consulting για την περαιτέρω ανάπτυξη της Κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη
- ΟΛΘ: Στα μέσα του 2029 έτοιμο το έργο της 6ης προβλήτας του λιμανιού
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία