Παρέλαβε και δεύτερο δεξαμενόπλοιο ο Όμιλος Αγγελικούση
Σάββατο, 29 Αυγούστου 2020 16:40Το νεότευκτο δεξαμενόπλοιο «Maran Orpheus» παρέλαβε μέσα στον Αύγουστο η Maran Tankers Management, του ομίλου Αγγελικούση.
Πρόκειται για suezmax, χωρητικότητας 157.000 τόνων dw, το οποίο εγγράφηκε στο ελληνικό νηολόγιο.
Είναι το δεύτερο δεξαμενόπλοιο που παραλαμβάνει η εταιρεία από τα συνολικά πέντε που περιλαμβάνει το ναυπηγικό πρόγραμμά της.
Πριν από δύο μήνες παρελήφθη το πρώτο από τη σειρά δεξαμενόπλοιο, το «Maran Phoebe», επίσης suezmax, χωρητικότητας 157.947 τόνων dw, με ελληνική σημαία.
Τον Οκτώβριο θα γίνει η παραλαβή του suezmax «Maran Aspasia», χωρητικότητας 157.000 τόνων dw, με ελληνική σημαία.
Τον Μάιο και τον Ιούλιο του 2021 είναι προγραμματισμένη η παραλαβή ακόμη δύο δεξαμενόπλοιων VLCC χωρητικότητας 318.000 τόνων το κάθε ένα.
Με την παραλαβή των πέντε πλοίων ο στόλος της Maran Tankers θα ενισχυθεί με 837.446 σύγχρονο τονάζ.
Ο όμιλος Αγγελικούση έχει το μεγαλύτερο ναυπηγικό πρόγραμμα παγκοσμίως, καθώς αφορά 22 πλοία και σε αυτόν ανήκουν οι εταιρείες Maran Dry, πρώην Anangel Maritime Service, Maran Τankers και Maran Gas.
Σχετικά Άρθρα
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία