Αφέθηκαν ελεύθεροι και επιστρέφουν από το Τζιμπουτί οι τρεις Έλληνες ναυτικοί που είχαν απαχθεί
Κυριακή, 26 Απριλίου 2020 14:09Στην Ελλάδα επιστρέφουν μετά από μήνες ομηρίας στο Τζιμπουτί της Αφρικής οι τρεις εναπομείναντες Έλληνες ναυτικοί, μετά τις συντονισμένες προσπάθειες των υπουργείων Εξωτερικών και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, σύμφωνα με σχετική ανάρτηση του υφυπουργού Εξωτερικών Κώστα Βλάση στο twitter.
«Μετά από συντονισμένες προσπάθειες των υπουργείων Εξωτερικών και Ναυτιλίας έλαβε τέλος ο εγκλωβισμός και η πολύμηνη ταλαιπωρία των Ελλήνων ναυτικών στο Τζιμπουτί», σημειώνει ο κ. Βλάσης και συμπληρώνει: «Χθες οι 3 εναπομείναντες ναυτικοί, που βρίσκονταν εκεί, αφέθηκαν ελεύθεροι και επιστρέφουν στην πατρίδα».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:
Σχετικά Άρθρα
- Β. Κικίλιας στην Υπουργική Συνδιάσκεψη για τους Ναυτικούς στη Λεμεσό: «Επενδύουμε 90 εκατ. ευρώ επιπλέον στη ναυτική εκπαίδευση – Ανοίγουμε τη ναυτιλία στη νέα γενιά»
- Έλλειμμα 3.500 ναυτικών ετησίως αντιμετωπίζει η ελληνική ναυτιλία
- Αποζημίωση ειδικού σκοπού και για το μήνα Μάιο 2021 στους ναυτικούς
- Επιστρέφουν στη χώρα μας οι Έλληνες ναυτικοί του πλοίου "ANGELIC POWER"
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία