PIRAEUS 300x250 2025 Home

ΜΙΝΕΤΤΑ 300x250 banner ΗP

ARAG 300x250 HP

INTERLIFE 300x250 2021 Home

New Poseidon 300x250 banner FP

CNP-300x250-FP

Αναζήτηση

 

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΔΙΕΘΝΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ENGLISH

Έφυγε από τη ζωή ο Παναγής Στρίτζης

Πέμπτη, 25 Ιουλίου 2019 20:35

Σαν βόμβα έπεσε στην Κεφαλονιά και στην ιδιαίτερή του πατρίδα το Ληξούρι ότι ο Παναγής Στρίντζης δεν είναι πλέον μαζί μας. Η καρδιά του τον πρόδωσε και έφυγε σε ηλικία 80 χρονών.

Μαζί με τα αδέλφια του και τον Μάκη Στρίντζη ιδρύουν την θρυλική σε όλους τους Κεφαλλονίτες και Θιακούς strintzis lines στα μέσα της δεκαετίας του 60’. Η δράση της ξεκίνησε με την δρομολόγηση του «Άγιος Γεράσιμος» στη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη. Μέχρι τότε η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κεφαλονιάς γινόταν μέσω του Πειραιά.

Το 1960 η οικογένεια Στρίντζη και η οικογένεια Παγουλάτου τόλμησαν να ξεκινήσουν την σύνδεση της Κεφαλονιάς με την Πάτρα.
Φυσικά το εγχείρημα στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία.

Πέντε χρόνια μετά, στα 1965, η δρομολόγηση του νεότευκτου «Κεφαλληνία» θα αποτελούσε την απαρχή μίας χρυσής εποχής.

Στα τέλη της δεκαετίας του ’90 η Strintzis Lines μοιάζει να είναι παντοδύναμη.
Ο στόλος της περιλαμβάνει τα πλοία:
– «Επτάνησος»
– «Ionian Sun»
– «Kεφαλονιά»
– «Superferry»
– «Superferry II»
– «Ionian Galaxy»
– «Ionian Island»
– «Superferry Hellas»
– «Ionian Victory»/»Ionian Sky»
– «Ionian Bridge»
– «Sea Jet Ι»
– «Sea Jet ΙΙ»

Δώδεκα συνολικά πλοία δρομολογημένα στις γραμμές της Αδριατικής, του Ιονίου και του Αιγαίου.
Η εταιρεία έχει προχωρήσει στην παραγγελία πέντε νέων πλοίων:
«Superferry Atlantic»
«Supeferry Pacific»
«Superferry Ithaki»
«Superferry Myconos»
«Superferyy Chios»

Από αυτά τα πλοία τα τρία πρώτα θα δρομολογούνταν μέσα στο 2000.
Τα δύο πλοία προοριζόταν για τις γραμμές της Αδριατικής, το «Superferry Atlantic» και το «Supeferry Pacific» και το τρίτο, το «Superferry Ithaki» προοριζόταν για τις γραμμές της Κεφαλονιάς.

Η συνέχεια ήταν πολύ διαφορετική από ό,τι αρχικά αναμενόταν. Αρχικά στα τέλη του καλοκαιριού του 1999 το 38% της Strintzis Lines πέρασε στις Επιχειρήσεις Αττικής και στη συνέχεια η εξαγορά ολοκληρώθηκε μέσα στον Απρίλη του 2000.

Η οικογένεια Στρίτζη όμως επιστρέφει ξανά. Το 2003 ιδρύεται η Strintzis Ferries ξανά από τους αδελφούς Παναγή, Κωστα, Μπάμπη και τον Διονύση Στρίντζη. Η έδρα της ήταν το λιμάνι του Πειραιά και τα κεντρικά της γραφεία βρισκόταν στο Μαρούσι. Το λογότυπο της και τα σινιάλα των πλοίων της είχαν το αρχικό γράμμα Σ το οποίο συμβόλιζε το αρχικό γράμμα της λέξης Strintzis.

Οι δραστηριότητες της εταιρίας στην ακτοπλοΐα ξεκίνησαν με τη δρομολόγηση του πλοίου F/B Επτάνησος στη γραμμή Κυλλήνης – Κεφαλονιάς τον Αύγουστο του 2003, και επεκτάθηκε τον Νοέμβριο του 2004, με τη δρομολόγηση του F/B Κεφαλονιά στη γραμμή Πάτρα – Σάμη – Ιθάκη. Τα δρομολόγια της εταιρείας στη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη σταμάτησαν στις 31/10/2012 όταν η Strintzis Ferries ανέστειλε της δραστηριότητές της σε όλα της τα δρομολόγια.

Όταν ο Παναγής Στρίντζης έδωσε τη σκυτάλη στον Διονύση Λυκούδη

Ένα χρόνο μετά το άδοξο τέλος της Strintzis Ferries και βλέποντας το κενό που υπάρχει στα νησιά μας ο Παναγής Στρίντζης έρχεται σε μια ιστορική συμφωνία με τον Διονύση Λυκούδη ώστε τα νησιά μας να έχουν και πάλι Κεφαλονίτικο σινιάλο στα καράβια τους. Το ημερολόγιο έγραφε 28 Μαρτίου 2013, όταν ο Παναγής Στρίντζης υπέγραφε την πώληση του «Κεφαλονιά» στην ανερχόμενη τότε Kefalonian Lines.

Όπως αθόρυβα ο Παναγής Στρίντζης καθιερώθηκε στους κορυφαίους Κεφαλλήνες εφοπλιστές, έτσι αθόρυβα έφυγε σήμερα από κοντά μας. 

Πηγή: e-kefalonia.gr

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Νέες ναυπηγήσεις παγοθραυστικών LNG carriers

Seajets: Εφαρμόζει το ηλεκτρονικό εισιτήριο

επιστροφή στην κορυφή

Σχετικά Άρθρα

  • Γλυκερία, Καραφώτης, Αρετή Κετιμέ εγκλωβισμένοι στο Τελ Αβίβ
  • Οι πληρωμές από τον e-ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ έως τις 20 Ιουνίου
  • Πότε καταβάλλονται οι συντάξεις μηνός Ιουλίου 2025
  • «Σαφάρι» για ανασφάλιστα - ΚΤΕΟ: Έρχεται η πρώτη μεγάλη διασταύρωση στα οχήματα

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

  • DRYDEL: Παρέλαβε το νεότευκτο «Rio Rita»
  • ECB has appointed Thomas Vlassopoulos as Director General Market Infrastructure and Payments
  • UniCredit: renowned architecture practice Herzog & de Meuron to design new headquarters in Milan
  • LevelBlue Agrees to Acquire Aon’s Cybersecurity & IP Litigation Consulting Groups
  • Γλυκερία, Καραφώτης, Αρετή Κετιμέ εγκλωβισμένοι στο Τελ Αβίβ
  • Barclays joins forces with Microsoft and NVIDIA to launch new Innovation Hub in London

Copyright ©2025 e-Asfalistiki


main version