«Στόχος μας είναι να συμβάλουμε, στο μέγιστο δυνατό βαθμό, στη βιώσιμη ανάπτυξη όλης της επικράτειας, στη βελτίωση των συνθηκών ζωής και της καθημερινότητας όλων των πολιτών της χώρας», επεσήμανε σε συνέντευξή του στη Realnews ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας και πρόσθεσε: «Επιδιώκουμε την ενίσχυση των ‘‘πράσινων’’ υποδομών και μεταφορών και την ορθολογική αξιοποίηση των πολύτιμων υδάτινων πόρων».
Όπως τόνισε ακόμα: «Στον πυρήνα της στρατηγικής μας στόχευσης μέχρι το 2030 βρίσκεται μια δέσμη 188 έργων ύψους 27,6 δισ. ευρώ, για σύγχρονες υποδομές και ασφαλείς μεταφορές».
Ο κ. Σταϊκούρας αναφέρθηκε στην αντιμετώπιση των ζητημάτων των συγκοινωνιών ύστερα και από την ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου επαφών με τους αρμόδιους φορείς, αλλά και τις πρόσφατες επισκέψεις του, όπου είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί για τα προβλήματα και τις προκλήσεις.
Τέλος, επεσήμανε τις πρωτοβουλίες για ανέπαφες πληρωμές στα μέσα μαζικής μεταφοράς, την εξέλιξη των εργασιών της Γραμμής 4 του Μετρό, αλλά και στο Μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο όπως είπε, αναμένεται να λειτουργήσει το 2024. Τέλος, ο κ. Σταϊκούρας έκανε λόγο για την πρόοδο εργασιών στον ΒΟΑΚ, με τον οποίο αναμένεται να συρρικνωθούν οι αποστάσεις, αλλά κυρίως να βελτιωθεί σημαντικά η οδική ασφάλεια στο νησί.



