Συνάντηση του Επικεφαλής του ΤΑΙΠΕΔ, Ρ. Λαμπίρη, με τον Δήμαρχο Αλεξανδρούπολης Γ. Ζαμπούκη

Παρασκευή, 21 Μαΐου 2021 14:06
Συνάντηση του Επικεφαλής του ΤΑΙΠΕΔ, Ρ. Λαμπίρη, με τον Δήμαρχο Αλεξανδρούπολης Γ. Ζαμπούκη

Με τον Δήμαρχο Αλεξανδρούπολης, Γιάννη Ζαμπούκη συναντήθηκε χθες, στα γραφεία του ΤΑΙΠΕΔ ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ταμείου, Ριχάρδος Λαμπίρης.

Στη συνάντηση συζητήθηκαν τα θέματα που αφορούν τα περιουσιακά στοιχεία του ΤΑΙΠΕΔ στην Αλεξανδρούπολη, όπως η αξιοποίηση του Οργανισμός Λιμένος Αλεξανδρούπολης, η οποία είναι σε εξέλιξη από το Ταμείο.        

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video