«Εξοικονομώ Κατ' Οίκον»: Εξαντλήθηκαν σε 1,5 ώρα οι πόροι για την Αττική

Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2019 16:01

Σε διάστημα μόλις 1,5 ώρας από την έναρξη υποβολής των αιτήσεων, στις 10.00 σήμερα το πρωί, εξαντλήθηκαν και στην Αττική οι πόροι του προγράμματος «Εξοικονόμηση κατ' οίκον ΙΙ». 

Οι διαθέσιμοι πόροι στην ηλεκτρονική πλατφόρμα εξαντλήθηκαν στις 11:35, μετά την υποβολή 5.345 αιτήσεων και τη δέσμευση περίπου 55,7 εκατ. ευρώ. Συνολικά για την εν λόγω Περιφέρεια καταχωρήθηκαν 10.168 αιτήσεις.

Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για τον Β΄ Κύκλο του προγράμματος θα συνεχιστεί μεθαύριο, Τετάρτη, 25 Σεπτεμβρίου, για τις Περιφέρειες Κρήτης και Νοτίου Αιγαίου και θα ολοκληρωθεί την Πέμπτη, 26 Σεπτεμβρίου, με την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας.

Το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας υπενθυμίζει ότι καταβάλλονται προσπάθειες για να εξασφαλιστούν πρόσθετοι πόροι ώστε να εξυπηρετηθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι δικαιούχοι και στο πλαίσιο αυτό θα εξαντλήσει -σε συνεργασία με το συναρμόδιο Υπουργείο Ανάπτυξης- τις δυνατότητες συγχρηματοδότησης από τα προγράμματα του ΕΣΠΑ. 

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video

Tα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Ok