Τη Δευτέρα ο Ζελένσκι στον Λευκό Οίκο

Σάββατο, 16 Αυγούστου 2025 13:33
Τη Δευτέρα ο Ζελένσκι στον Λευκό Οίκο

Στον Λευκό Οίκο θα μεταβεί τη Δευτέρα 18/08 ο Ουκρανός πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι.

Στην πρώτη του αντίδραση μετά την ενημέρωση για όσα έγιναν στη συνάντηση Ντόναλντ Τραμπ και Βλαντίμιρ Πούτιν, ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι δηλώνει πως στηρίζει την πρόταση των ΗΠΑ για νέα τριμερή, ενώ σημειώνει πως είναι σημαντικό οι Ευρωπαίοι να συμμετέχουν σε κάθε στάδιο.

«Είχαμε μια μακρά και ουσιαστική συνομιλία με τον πρόεδρο των ΗΠΑ. Ξεκινήσαμε με κατ’ ιδίαν συνομιλίες πριν προσκαλέσουμε τους Ευρωπαίους ηγέτες να μας πλαισιώσουν. Αυτή η επικοινωνία διήρκεσε περισσότερο από μιάμιση ώρα, συμπεριλαμβανομένης περίπου μιας ώρας της διμερούς μας συζήτησης με τον πρόεδρο Τραμπ.

Η Ουκρανία επαναβεβαιώνει την ετοιμότητά της να εργαστεί με μέγιστη προσπάθεια για την επίτευξη ειρήνης. Ο πρόεδρος Τραμπ ενημέρωσε για τη συνάντησή του με τον Ρώσο ηγέτη και τα κύρια σημεία της συζήτησής τους. Είναι σημαντικό ότι η δύναμη της Αμερικής επηρεάζει την εξέλιξη της κατάστασης.

Videos

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 9
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 9

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 6
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 6

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 4
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 4

    • Watch Video

  • 19th Hydra Meeting 2017 - 2
    • 19th Hydra Meeting 2017 - 2

    • Watch Video