Μητσοτάκης σε Μόντι: Η Ελλάδα προτίθεται να ανοίξει δύο ακόμη προξενεία στην Ινδία
Παρασκευή, 01 Νοεμβρίου 2024 14:22Τις προοπτικές εμβάθυνσης των διμερών σχέσεων στη βάση της στρατηγικής εταιρικής σχέσης, που υιοθέτησαν με Κοινή Δήλωσή τους κατά την επίσημη επίσκεψη του Ινδού πρωθυπουργού Ναρέντρα Μόντι (Narendra Modi) στην Αθήνα τον Αύγουστο του 2023, καθώς και την περαιτέρω ενίσχυση της συνεργασίας, ιδιαίτερα στον τομέα των επενδύσεων συζήτησαν ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο κ. Μόντι, σε τηλεφωνική επικοινωνία, που είχαν σήμερα.
Σύμφωνα με ενημέρωση από το γραφείο Τύπου του πρωθυπουργού ο κ. Μητσοτάκης ενημέρωσε τον κ. Μόντι για την πρόθεση της Ελλάδας να ανοίξει σε σύντομο χρονικό διάστημα δύο ακόμη προξενεία στην Ινδία: στη Βομβάη και στην Μπανγκαλόρ.
Επιπλέον, συζητήθηκε η συνεργασία των δύο χωρών στο πλαίσιο της θητείας της Ελλάδας ως μη μόνιμου μέλους του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ κατά το διάστημα 2025-2026.
Σχετικά Άρθρα
- Κ. Μητσοτάκης: Η πλατφόρμα PosoKanei ήρθε για να μείνει - Έως 36.000 ευρώ για το πρόγραμμα «Ανακαίνιση Κατοικίας»
- Μητσοτάκης για σκάνδαλο στις πολεοδομίες: Δεν υπάρχουν άβατα, η διαφθορά κερδίζεται με σχέδιο
- Συνάντηση με συμμετοχή Γαλλίας και Ελλάδας για την απανθρακοποίηση και την ανταγωνιστικότητα της Ναυτιλίας
- Μητσοτάκης για κόμμα Τσίπρα: Φαντάζομαι το ΕΑΜ το άφησε για τον Πολάκη
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία