Ιταλία: Η κυβέρνηση παρατείνει τη μείωση των φόρων επί των καυσίμων μέχρι τις 8 Ιουλίου
Δευτέρα, 02 Μαΐου 2022 19:23Η κυβέρνηση του Μάριο Ντράγκι αποφάσισε να παρατείνει τη μείωση των φόρων επί των καυσίμων μέχρι τις 8 Ιουλίου.
Συνολικά, οι πολίτες πληρώνουν 30,5 λεπτά του ευρώ λιγότερο για κάθε λίτρο βενζίνης και ντίζελ και 10,4 λεπτά του ευρώ λιγότερο για υγραέριο κίνησης (LPG). Το μέτρο άρχισε να εφαρμόζεται στις 22 Μαρτίου και σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, τις πρώτες τριάντα ημέρες εφαρμογής του οι πολίτες εξοικονόμησαν συνολικά 600 εκατομμύρια ευρώ.
Από σήμερα και μέχρι την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου, η μείωση των φόρων επεκτείνεται και στο μεθάνιο.
Αργότερα αναμένεται να ανακοινωθούν νέα μέτρα για την αντιμετώπιση της αύξησης της τιμής της ενέργειας και τη στήριξη των εργαζομένων.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:
Σχετικά Άρθρα
- Ιταλία: Η κυβέρνηση ανήγγειλε αύξηση του φόρου για τις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις ακινήτων
- Κ. Χατζηδάκης: Η μείωση των άμεσων φόρων θα φανεί κατευθείαν στην τσέπη των Ελλήνων
- Ιταλία: Αύξηση 87% στις αφίξεις μεταναστών από την Λιβύη το πρώτο εξάμηνο
- Ιταλία: Πάνω από το 2% ο πληθωρισμός για πρώτη φορά από το 2023
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
-
Aviva to rebrand Probitas 1492 as ‘Aviva Syndicates’ -
Roche Diagnostics Hellas: Διαθέσιμη και στην Ελλάδα η πρώτη εξέταση αίματος που μπορεί να συμβάλει στον αποκλεισμό του Αλτσχάιμερ -
ΕΑΕΕ: Πάνω από 13.000 περιπτώσεις ασφαλιστικής απάτης τη διετία 2023 - 2024 -
PPA S.A. Receives the Diversity Label from the Ministry of Social Cohesion and Family Affairs -
Η Εθνική Ασφαλιστική στο 2ο NatCat Summit: Η πρόληψη και η ανθεκτικότητα στο επίκεντρο της διαχείρισης φυσικών κινδύνων -
Σε κλοιό ακραίου καύσωνα η Ευρώπη: Έως 44°C ο υδράργυρος, κλειστά σχολεία, συναγερμός για την υγεία